Mavsen 16 + 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

CS

bliver større og større

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Enayia

Hvor er du bare smuk!!! Og jeg er HELT vild med den lyserøde bluse!! Jeg ved ikke om det er uhøfligt at spørge, men hvor har du købt den

Anmeld

10. februar 2010

CS

Enayia skriver:

Hvor er du bare smuk!!! Og jeg er HELT vild med den lyserøde bluse!! Jeg ved ikke om det er uhøfligt at spørge, men hvor har du købt den

Tak  

Nej bestemt ikke - har simpelthen fundet de skønneste lange t-shirts hos VILA til 149,- forrygende længde og ren bomuld

Anmeld

10. februar 2010

Ranarupta

Så fin mave!! 

Anmeld

10. februar 2010

Enayia

ChristinaS skriver:

Tak  

Nej bestemt ikke - har simpelthen fundet de skønneste lange t-shirts hos VILA til 149,- forrygende længde og ren bomuld

VILA? Dem kender jeg ikke lige! Er det på nettet eller er det en butik   Uhh ja den ser helt sikkert også elegant og behagelig ud

Anmeld

10. februar 2010

CS

Enayia skriver:

VILA? Dem kender jeg ikke lige! Er det på nettet eller er det en butik   Uhh ja den ser helt sikkert også elegant og behagelig ud

VILA er et mærke - som de forhandler i Magasin + Illum og så har de deres egen butikker - jeg er sikker på at de bliver forhandlet andre steder, men kan ikke lige komme på dem... Ellers kan du altid google VILA og ringe til dem for at få oplyst en forhandler nær dig

Anmeld

10. februar 2010

Enayia

ChristinaS skriver:

VILA er et mærke - som de forhandler i Magasin + Illum og så har de deres egen butikker - jeg er sikker på at de bliver forhandlet andre steder, men kan ikke lige komme på dem... Ellers kan du altid google VILA og ringe til dem for at få oplyst en forhandler nær dig

Tusind tak det vil jeg prøve, så kan jeg også ligge smarte billeder ind hvis jeg når det inden næste månede

Anmeld

10. februar 2010

CS

Enayia skriver:

Tusind tak det vil jeg prøve, så kan jeg også ligge smarte billeder ind hvis jeg når det inden næste månede

hihi - er sikker på du allerede kan ligge smarte billeder ind af en lækker mave

Anmeld

10. februar 2010

CS

Ranarupta skriver:

Så fin mave!! 

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.