Hej allesammen,
Jeg er 36 aar og bor med min familie i staten Virginia paa den amerikanske Oestkyst. Jeg har boet i USA siden 1997, og min mand er amerikaner. Sammen har vi to boern, Christopher paa 7 aar og Caroline paa 2, og i sommer fandt jeg ud af, at vi lidt uventet venter vores overraskelsesbarn (en lillebror) til April.
Alle mine graviditeter og foedsler har foregaaet i USA, saa jeg taenkte, at det kunne vaere morsomt at faa lidt unput fra danske kvinder i DK, der venter en baby paa samme tid!
Jeg er hjemmeloebende - og jeg nyder at have masser af tid med ungerne og min mand, naar han er hjemme (han er pilot). Jeg har foer arbejdet som laerer paa en amerikansk privatskole, men stoppede med at arbejde, da min datter blev foedt.
Vi elsker at tilbringe lange sommerferier i Danmark, og vi glaeder os allerede til at komme tilbage til juni og vise lilllebror frem for den danske familie.
Denne graviditet har vaeret praeget af meget kvalme i de foerste 14-15 uger, men det er heldigvis ovre nu - ser nu frem til de naeste 7 uger, inden baby kommer. Jeg skal saettes igang den 1. april, med mindre lillebror beslutter sig til at komme foer. Begge mine store boern taeller dagene ned, og Christopher haaber, at lillebror ender med at komme til den 1. april, hvilket ogsaa er hans foedselsdag.
Glaeder mig til at laere alle at kende!
Kaerlig hilsen,
Sidse
Anmeld