Hvilken dato skal der stå???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.901 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Hey!!

Jeg ville lige hører jer... Hvis man giver fx. et smykke til en dåb, men indgravering.. Skriver man så fødsel datoen  eller dåbs datoen??

Stine 28+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Ox.

Tilmeldt skriver:

Hey!!

Jeg ville lige hører jer... Hvis man giver fx. et smykke til en dåb, men indgravering.. Skriver man så fødsel datoen  eller dåbs datoen??

Stine 28+0

Det er op til dig, i vores familie er det fødselsdagen man skriver

Anmeld

10. februar 2010

Mor til L&S

Tilmeldt skriver:

Hey!!

Stine 28+0

Jeg tror det er forskelligt, og op til en selv Jeg ville selv skrive fødsels datoen

Anmeld

10. februar 2010

Anirak

Det er mit indtryk, at det er mest anvendt at skrive dåbsdatoen.

Anmeld

10. februar 2010

Mikkelmusen

I både min kærestes og min familie har vi altid brugt dåbsdatoen.

Anmeld

10. februar 2010

Mumto3

Jeg synes dåbsdatoen. Det har der også stået i alle de ting vi har fået i dåbsgave.

Anmeld

10. februar 2010

Rollo skriver:

Jeg tror det er forskelligt, og op til en selv Jeg ville selv skrive fødsels datoen

Nå okay,,,

Jeg diskuterede det nemlig med min veninde, og jeg har selv et vedhæng hvor der står min fødselsdato, men hun mente det var dåbsdagen man skrev på! 

Skulle bare lige hører om der var nogle retningslinier!!

Stine 28+0

Anmeld

10. februar 2010

Mor til L&S

Tilmeldt skriver:

Nå okay,,,

Jeg diskuterede det nemlig med min veninde, og jeg har selv et vedhæng hvor der står min fødselsdato, men hun mente det var dåbsdagen man skrev på! 

Skulle bare lige hører om der var nogle retningslinier!!

Stine 28+0

Det tror jeg ikke at der er... men prøv da at spørg nede ved en guldsmed/smykke forretning - de må da vide hvad der er tiltends til at gøre

Anmeld

10. februar 2010

3drenge

Hvis det er en halskæde f.eks. synes jeg der skal stå fødselsdagen, men ved alle de andre dåbsgaver, sparegrise, bestik, dåbsrør osv synes jeg der skal stå dåbsdagen. Sådan har vi gjort

Anmeld

10. februar 2010

3drenge skriver:

Hvis det er en halskæde f.eks. synes jeg der skal stå fødselsdagen, men ved alle de andre dåbsgaver, sparegrise, bestik, dåbsrør osv synes jeg der skal stå dåbsdagen. Sådan har vi gjort

Ja, det kan du egentligt ha ret i!!

Godt tænkt!!

Stine 28+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.