Kom nu med de veer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.909 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

CamillaKa

Hej Piger!

Så gik jeg igår ind i uge 40, er virkelig spændt nu og samtidig nervøs! Men vi glæder os så utrolig meget til at møde vores lille skat

Var hos jordemoder igår og baby blev skudt til 3700 gram, så det er lidt over gennemsnittet. Den står godt langt nede med hovedet og er klar til at komme hvornår det skulle være..

Kan slet ikke vente til der snart sker noget, håber virkelig den lille prut meget snart vil ud, for tør da ikke tænke på hvis jeg skal til at gå 14 dage over tid.. Tiden går såååå langsomt!

Kom nu med de veer, jeg er klar

Camilla 39+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Mor til L&S

CamillaKa skriver:

Hej Piger!

Så gik jeg igår ind i uge 40, er virkelig spændt nu og samtidig nervøs! Men vi glæder os så utrolig meget til at møde vores lille skat

Var hos jordemoder igår og baby blev skudt til 3700 gram, så det er lidt over gennemsnittet. Den står godt langt nede med hovedet og er klar til at komme hvornår det skulle være..

Kan slet ikke vente til der snart sker noget, håber virkelig den lille prut meget snart vil ud, for tør da ikke tænke på hvis jeg skal til at gå 14 dage over tid.. Tiden går såååå langsomt!

Camilla 39+1

Kan godt forstå du glæder dig og er spændt samtidig

Sender dig hermed en masse vestøv og ønsker dig alt held og lykke...

Knus Rollo 33+1

Anmeld

10. februar 2010

CamillaKa

Rollo skriver:

Kan godt forstå du glæder dig og er spændt samtidig

Sender dig hermed en masse vestøv og ønsker dig alt held og lykke...

Knus Rollo 33+1

Tak skal du have!

Anmeld

10. februar 2010

Loa

CamillaKa skriver:

Hej Piger!

Camilla 39+1

Mange gange held og lykke med det... Kan godt forstå du er spændt  Nu sker det også snart, det man har ventet 9 måneder på....

Er sikker på det nok snart skal ske og at det kommer til at gå som smurt

Hilsen Lea - som har laaaang tid til termin

Anmeld

10. februar 2010

MyBaby

Også en masse vestøv fra mig, søde - glæder mig så meget, til at se den lille (eller store :0) baby, som gemmer sig derinde....  Og glæder mig vildt meget til at høre om fødslen. Dejligt, at du er lidt længere end jeg, så kan jeg nå at høre alle detaljerne inden det bliver min tur.

Anmeld

10. februar 2010

CamillaKa

Tak i søde mennesker..

Anmeld

10. februar 2010

Janep

også en masse vestøv fra mig af

jeg har termin om 6 dage så jeg venter også spændt om min lille fis snart vil ud

Anmeld

10. februar 2010

CamillaKa

Janep skriver:

også en masse vestøv fra mig af

jeg har termin om 6 dage så jeg venter også spændt om min lille fis snart vil ud

Tak... sender lige en masse vestøv til dig også. Så har vi termin samme dag? d. 16? Spændende, så vil jeg da lige holde lidt øje med dig..

Anmeld

11. februar 2010

Janep

CamillaKa skriver:

Tak... sender lige en masse vestøv til dig også. Så har vi termin samme dag? d. 16? Spændende, så vil jeg da lige holde lidt øje med dig..

jah det har vi så

hvor ska du føde henne? kan se du os bor i sønderjyland

Anmeld

11. februar 2010

Mira0911

Sender hermed noget vestøv afsted til dig... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.