Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dejlige billeder af en smuk lille pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun kær!!
Og igen igen slår det mig hvor store de der 2½ årige er i forhold til lille nyfødt.....
Smukt navn i øvrigt!
Nej hvor er hun da bare dejlig!!
Uha hun er da nu godt nok også en lille lækker bisken...
I gør mig altså helt skruk med jeres baby billeder...
Lise skriver: Vi købte en da jeg var halvvejs i denne graviditet. Måtte bare HA' den!!! Jeg er jo ikke så husmoderlig at jeg lige syr én selv Den er vasket og klar til baby - nu mangler vi bare babyen Har mega lyst til at hænge den op og rede op og såhn...men er lidt bange for at Simon tror han skal gynge i den. Kan Bastian godt lade den være?
Vi købte en da jeg var halvvejs i denne graviditet. Måtte bare HA' den!!! Jeg er jo ikke så husmoderlig at jeg lige syr én selv Den er vasket og klar til baby - nu mangler vi bare babyen
Har mega lyst til at hænge den op og rede op og såhn...men er lidt bange for at Simon tror han skal gynge i den. Kan Bastian godt lade den være?
Den er også super god
Vi har gjort meget ud af at fortælle Bastian at der skal lillesøster ligge og sove og så må man ikke skubbe til den. Men hun har faktisk ikke lagt i den mens han har været hjemme..
nåh hvor er hun fin..... og lille, hvis man altså sammen ligner med Bastian
Hvor er hun bare skøn...billede nummer 2 er da helt fantastisk, jeg kan slet ikke stå for de dejlige babyer....
Mon der kan gå ild i gamle huse....aj...har været der...aj...Sloggiprut skal i seng nu...
skønne skønne billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128