nogen der vil mødes i Århus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

W&M <3

Søndag er også fint for mig.

Men kan kun hver anden søndag, da jeg hver anden søndag skal med færgen til odden og hente William hos hans far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

jullemai

Hej hej, søndag er også fin for mig

Hedder den café i Frederiksgade hvor alle mødregrupperne mødes ikke "Sofies Mor" (eller noget i den retning)?

Den er i hvert fald super hyggeligt og når vores dejlige babyer engang kommer ud, så er der masser af plads til dem også

Anmeld

23. februar 2010

missKat

WilliamsMor skriver:

Søndag er også fint for mig.

Men kan kun hver anden søndag, da jeg hver anden søndag skal med færgen til odden og hente William hos hans far.

hvilke søndage passer dig??

(lige/ulige uger) 

Anmeld

23. februar 2010

missKat

hvad med søndag den 14 marts??

Jeg ved godt at det måske lige er lidt fremme i tiden, men her i weekenden skal vi til bryllup lørdag og søndag skal vi sætte køkken op i vores nye hus 

søndagen efter kommer hele vores pukkelryggede til gemalens fødselsdag, så den er også booket her...

Der er jo 2 børnevenlige caféer. 
Der er slapperas i bunden af Frederiksgade (i det lille indhak overfor buddy holly) og så er der Sofies forældre oppe i den anden ende (overfor den blå paraply, hvis den stadig findes)

Jeg har hørt der er mere plads på Sofies forældre, men har selv kun været på slapperas.
for mig er det lige meget hvilken en det bliver, bare vi mødes så skal det nok bliver SUPER hyggeligt!!! 

jeg undersøger lige om de begge har åbent på søndage...

Anmeld

23. februar 2010

missKat

slabberras har åbent om søndagen fra 11-16, så nu er stedet på plads 

(Sofies forældre har kun den 1. søndag i måneden)

Anmeld

23. februar 2010

W&M <3

missKat skriver:

hvilke søndage passer dig??

(lige/ulige uger) 

Det er i ulige uger jeg bedst kan.

Altså lige den 14. marts skal jeg med færgen over at hente ham. Men færgen sejler først kl.15 nede på havnen, så kan nok godt inden men så skal vi bare mødes der inde når de åbner kl.11 så jeg ikke skal gå med det samme efter vi er mødtes.

Anmeld

23. februar 2010

missKat

WilliamsMor skriver:

Det er i ulige uger jeg bedst kan.

Altså lige den 14. marts skal jeg med færgen over at hente ham. Men færgen sejler først kl.15 nede på havnen, så kan nok godt inden men så skal vi bare mødes der inde når de åbner kl.11 så jeg ikke skal gå med det samme efter vi er mødtes.

Så ville det jo passe fint for dig den dag 

lad os se hvad de andre siger!!

Anmeld

23. februar 2010

W&M <3

missKat skriver:

Så ville det jo passe fint for dig den dag 

lad os se hvad de andre siger!!

Jep

Anmeld

23. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er med på den dato!

Anmeld

26. februar 2010

jullemai

Jeg kan også godt d. 14 marts

kh Tanya

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.