Hvor længe går der før maven forsvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Kaidieshiva

Hejsa allesammen.

Hvor længe går der før maven forsvinder efter man er gravid?

Hvis man er ung og får børn, er det så nemmere at få samme mave som før?

Hvis ens mor har haft nemt ved at få maven væk igen - kan man så være heldi at det "smitter"??? ved godt det lyder lidt dumt

Og hjælper det er træne maven under graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

hc=k

Kaidieshiva skriver:

Hejsa allesammen.

Hvor længe går der før maven forsvinder efter man er gravid?

Hvis man er ung og får børn, er det så nemmere at få samme mave som før?

Hvis ens mor har haft nemt ved at få maven væk igen - kan man så være heldi at det "smitter"??? ved godt det lyder lidt dumt

Og hjælper det er træne maven under graviditet?

Der er vidst ingen rigtig svar på det du spørger om.

det er individuelt for hver person hvornår maven forsvinder og om den forsvinder helt.
Der er nogle hvor den forsvinder med det samme og andre ser gravide ud i laaang tid.

Jeg tror ikke det har noget at gøre med om ens egen mor hurtigt blev sig selv igen eller om man er ung eller gammel.

Det med træning under graviditeten ved jeg heller ikke hvorfor skulle hlælpe på maven, joo man holder sig i form, men maven bliver jo større.

Jeg synes jo at hænge maven er noget man tager med når man vælger at få barn.

Anmeld

16. februar 2010

Tulle28

Jeg tor det har meget at gøre med, hvordan din mave så ud før du blev gravid og hvordan din fysiske form var.

Man kan jo selv gøre rigtig meget mht. kost og motion efter fødslen, men selvfølgelig ikke ved decideret slapt maveskind... Der er det måske kun en operation som kan hjælpe.

Anmeld

16. februar 2010

Lise

Ja, som de andre skriver så bliver nogle ved med at være "gravide" i laaaaaaaang tid, mens andre samler maven op ret hurtigt.

Mon ikke det dels hænger sammen med om man har f.eks. fået strækmærker - så samler maven sig jo ikke bare sammen igen. Hvis man ikke har fået strækmærker, går det noget nemmere. Eller om man er overvægtig, hvordan man spiser etc. etc. 

Der er ingen regler - man må jo bare håbe på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.