Mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.779 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Trollebaby

Hvornår får man normalt mens efter man har født ? Altså hvor lang tid går der `?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Corn

Tror det variere meget... Og nogen når slet ikke at få, før de er gravide igen

Ved mine de to første var min krop kampklar igen omkring 4 mdr efter fødslen, til trods for at jeg ammede.

Majken 19+ og MD imorgen

Anmeld

10. februar 2010

Trollebaby

Jeg havde bare troet at jeg ville være begyndt at få det igen nu ( Isabell er 5 mdr på lørdag &nbsp -Men det er ikke kommet endnu, har kun haft en dag for et stykke tid siden hvor der var lidt, og har så taget to tests for at være på den sikre side, men de var altså begge negative  

Anmeld

10. februar 2010

Halbschön

jeg fik min første mens 6 uger efter fødslen... Og den har så ikke været der siden... (Nicolai blir 4mdr om en uge)... Venter spændt!

Er nu ret så sikker på at jeg ikke er gravid, da vi har brugt kondom de gange vi har været sammen...

Anmeld

10. februar 2010

BinaMor

5 uger. og jeg fuldt ammede

Anmeld

10. februar 2010

ChatH

ligepræcis 4 uger efter og har været der ligesiden

Anmeld

10. februar 2010

Corn

Chatarina skriver:

ligepræcis 4 uger efter og har været der ligesiden

Ja kunne man da ikke lige have lov at være fri for det rod.... I hvert fald indtil man skal have den næste

Anmeld

10. februar 2010

ChatH

Ja jeg var blevet fortalt at det først kom efter man stoppede med at amme... snydt igen men nu venter jeg mig heldigvis igen, så går der da lidt

Anmeld

10. februar 2010

Trollebaby

Så synes jeg da det lyder lidt underligt at mit ikke er kommet endnu (ikke at jeg savner det ) Men undrer mig lidt...

Skal til læge i næste uge, så kan det være hun har en forklaring

Anmeld

10. februar 2010

Halbschön

Hov ja, jeg ammer også fuldt ud, så ved ikke om det har lidt med det at gøre - men håber snart det kommer, så jeg kan starte på p-piller igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.