Bette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Hyner

Hvordan går det med mavsen???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

bette

det går fint.. har bare meeeega opkastningfornemmelser om aftnen.. suk..

og har bryllupsdag idag 3 år

Anmeld

10. februar 2010

bette

hvad med dig har du syr på din ildebrand i halsen

Anmeld

10. februar 2010

Hyner

Åhh tillykke med den betydningsfulde dag....

Jeg kender det kun alt for godt, og nej hvor er det træls... Hjælper det ikke hvis du spiser et par kiks eller noget???

Nej her er der ikke den vilde bedring endnu, i går morges kastede jeg sågar op pga så megen fire....

Har du fri eller hvordan er det nu det hænger sammen med dig??

Knus

Anmeld

10. februar 2010

bette

Hyner skriver:

Åhh tillykke med den betydningsfulde dag....

Jeg kender det kun alt for godt, og nej hvor er det træls... Hjælper det ikke hvis du spiser et par kiks eller noget???

Nej her er der ikke den vilde bedring endnu, i går morges kastede jeg sågar op pga så megen fire....

Har du fri eller hvordan er det nu det hænger sammen med dig??

Knus

okay det er da træls..
jamen kiks hjælper kun om morgenen.. ikke om aftnen hvor det er værst.. suk

nej jeg er stadig i arbejde.. men mikkel havde meget feber igår.. så har beholdt ham hjemme idag også.. selvom han godt nok er frisk nok til at komme afsted...
men det kunne jeg jo ik vide..

Anmeld

10. februar 2010

Hyner

Nej det er ikke til at vide med de små barylere... Men så kan han da nyde en dejlig dag med sin mor...

Hmm Jeg spiste mange gulerødder da jeg led af kvalme, de blev nemlig ikke vammel i munden... Måske det kan hjælpe..??

Anmeld

10. februar 2010

bette

Hyner skriver:

Nej det er ikke til at vide med de små barylere... Men så kan han da nyde en dejlig dag med sin mor...

Hmm Jeg spiste mange gulerødder da jeg led af kvalme, de blev nemlig ikke vammel i munden... Måske det kan hjælpe..??

har ikke prøvet med gullerødder, man kan da prøve..

har tilgengæld fået vildt lyst til agurk med salt..

Anmeld

10. februar 2010

Hyner

Agurk med salt!!!!  Hmm jeg har nu bare den vildeste svaghed for hotdogs, kan spise det 24-7.... Og da jeg var gravid med Emma var det romkugler/trøfler der stod for tur...

Anmeld

10. februar 2010

bette

Hyner skriver:

Agurk med salt!!!!  Hmm jeg har nu bare den vildeste svaghed for hotdogs, kan spise det 24-7.... Og da jeg var gravid med Emma var det romkugler/trøfler der stod for tur...

okay ehhe.. med mikkel var det kakao.!!!! og jordbær.. og masser af frugt.. kæft jeg åd meget frugt..

nu her har det været agurk med salt. hehe.. og piratos.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.