Nu blev jeg gravid uden jeg var kærester med fyren og valgte selv at beholde barnet, hvilket han ikke var vildt begejstret for. Han har snakket enormt meget om hvor træls det er at han skal betale børnebidrag, og kan på sin vis godt forstå ham. Havde egentlig også sagt til ham at hvis man kunne ville jeg gerne lade ham "slippe" da det nu var min beslutning, og han ikke ønskede at deltage... Hm
Men nu har han så undersøgt sagen, og fundet ud af at hvis jeg ikke ønsker at modtage børnebidrag behøver han ikke at betale. Men står nu lidt i et dilemma, jeg har fundet en lejlighed og sagt ja den den ud fra det budget jeg lavede hvor børnebidraget var med i. Så økonomien bliver meeeget stram hvis jeg siger nej til bidrag. Han har så også meddelt at han gerne vil være en del af Elias' liv, og så tænker jeg jo lidt, at vil han det, må han altså også bidrage til ham... Umiddeltbart lyder han som om han mener jeg har lovet ham at han ikke behøver at betale...
Men er det ikke meget fair, når han nu selv har ændret mening om at deltage (hvilket jeg er viiirkelig glad for) at han så også bidrager, selvom vi inden da har snakket om han ikke skulle??
Anmeld