Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sanne og Nicklas skriver: Jo det kan du tro søde. sender det med det samme
Jo det kan du tro søde. sender det med det samme
super - så har jeg modtaget det. jeg skal nok huske dig, i ilfælde af vi tager dertil. men tror det ikke, ud fra det de ander har skevet herinde...!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotteN skriver: super - så har jeg modtaget det. jeg skal nok huske dig, i ilfælde af vi tager dertil. men tror det ikke, ud fra det de ander har skevet herinde.!
super - så har jeg modtaget det. jeg skal nok huske dig, i ilfælde af vi tager dertil. men tror det ikke, ud fra det de ander har skevet herinde.!
Det er bare super søde. det lyder heller ikke til at være det jeg hvade forventet
Sanne og Nicklas skriver: Det er bare super søde. det lyder heller ikke til at være det jeg hvade forventet
hvad er det dog der sker med de smileys - jeg synes jeg taster genvejen for en glad smiley, men det bliver til en med en tommelfinger nedad...hmmmm!
LotteN skriver: hvad er det dog der sker med de smileys - jeg synes jeg taster genvejen for en glad smiley, men det bliver til en med en tommelfinger nedad.hmmmm!
hvad er det dog der sker med de smileys - jeg synes jeg taster genvejen for en glad smiley, men det bliver til en med en tommelfinger nedad.hmmmm!
hihi ups forkert genvejstast
Sanne og Nicklas skriver: hihi ups forkert genvejstast
LotteN skriver: Nogen der kender noget til den? jeg hørte lige det blev nævnt hurtigt i nyhederne, men fik ikke fat i det - nogen der kender noget til det? Skal nemlig til københavn fredag - tirsdag, så var jo en mulighed
Nogen der kender noget til den?
jeg hørte lige det blev nævnt hurtigt i nyhederne, men fik ikke fat i det - nogen der kender noget til det?
Skal nemlig til københavn fredag - tirsdag, så var jo en mulighed
http://www.babymessen.com/index.php Har lige fundet den her, ved ikke om det er sådan noget du mener.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128