Hvad synes I (syge børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Anja

Esther har jo været on/off syg de sidste 2½ uge, hun har haft feber, snot, øjenbetændelse (som blev behandlet) og hoste. Hun har ikke været vildt sløj bare sådan lidt vissen de fleste dage.

I dag hentede jeg så ungerne tidligt, så jeg kunne få dem forbi lægen. De har været i dp både i dag og i går. Lægen undersøger dem begge. Elias er snottet og har snot på lungerne   - det skal bare ventes ud med mindre det fortsætter. Esther har så MØB og så synes han, at han kan høre på lungerne at der er noget der generer, men ikke en direkte lungebetændelse.

Hun har jo været afsted de sidste to dage, da hun ikke har haft feber. Vores dp har sagt, at hun har været lidt sløv og uoplagt begge dage, men i dag var bedre end i går.

Ville I sende hende afsted i morgen ? Hun har nu fået første portion penicilin og render og leger.

Anja  - der er meget i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Susan1978

penicilinen hjælper ret hurtigt, så jeg ville sende hende afsted..

i morgen blir bedre end i dag også kan det jo ikke være helt skidt vel.

Anmeld

9. februar 2010

Loggidut

Hvis hun er feberfri, og okay, ja så ville jeg. men jeg ville oplyse min arbejdsgiver om at muligheden for at blive ringet hjem, er til stede.

Det er godt nok synd i skal blive ved på den måde...

god bedring til jer

Anmeld

9. februar 2010

Tynen

Hvis hun ellers er frisk og uden feber havde jeg sendt hende afsted

God bedring!
Det er ski´ træls at døje med alt det sygdom!

Anmeld

9. februar 2010

Stumpen

Pencilin hjælper jo, jeg ville sende hende afsted, men sige til dp at hvis hun skranter som i går, så skal hun ringe eller hvis hun skranter så holde hende hjemme torsdag..

God bedring med dem begge..

Anmeld

9. februar 2010

Anja

Hun har været helt i hopla inden sovetid, så hun kommer helt sikkert afsted i morgen.

Hun nåede at få hele dagens penicilin dosis (2 gange om dagen) da hun fik både midt eftermiddag og inden sengetid. Når hun så også får i morgen tidlig er hun jo godt i gang med behanlingen.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.