40+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Halbschön

Sidste billede... Nicolai blev født 42+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Pia.

WAUUUU en flot stor mave....

Anmeld

9. februar 2010

Halbschön

Pia. skriver:

WAUUUU en flot stor mave....

Tak tak Stor var den hvert fald.. Jeg var KÆMPE! Men det skulle jeg næsten os være med et barn på 4570g/56cm

Anmeld

9. februar 2010

Pia.

Renée88 skriver:

Tak tak Stor var den hvert fald.. Jeg var KÆMPE! Men det skulle jeg næsten os være med et barn på 4570g/56cm

Det var da en dejlig stor dreng ... Jeg selv har også været kæmpe alle gangene... - selvom den første var en lille dreng på 3430g 53 cm Nummer to der imod vejede 4510g og var 58 cm og nummer 3 vejede 4320g. og var 56 cm

Anmeld

9. februar 2010

Bayze

Hold op den bliver stor sådan en mavse når man når så langt hen.

Nu har jeg selv fået konstateret at jeg venter en temmelig stor knægt. Og så har jeg jo tænkt på at så håber jeg sgu ikke at jeg går over tide - altså han behøver jo ikke at blive xxl kæmpe. Så jeg tænkte på om det slet ikke blev taget op at du skulle sættes i gang - altså så du ikke gik over termin - når nu barnet var "en kleppert"?

Kh Tina

Anmeld

9. februar 2010

Halbschön

tinpou skriver:

Hold op den bliver stor sådan en mavse når man når så langt hen.

Nu har jeg selv fået konstateret at jeg venter en temmelig stor knægt. Og så har jeg jo tænkt på at så håber jeg sgu ikke at jeg går over tide - altså han behøver jo ikke at blive xxl kæmpe. Så jeg tænkte på om det slet ikke blev taget op at du skulle sættes i gang - altså så du ikke gik over termin - når nu barnet var "en kleppert"?

Kh Tina

Da jeg var omkring uge 31 var jeg til kontrol scanning. Dette pga forhøjet BMI ved graviditetsstart. Og den lagde der scannede mig, sagde at jeg skulle sættes igang til termin, hvis jeg ikke fødte før, så det regnede jeg jo med. Da jeg nåede til 40+5 var jeg til JM, og jeg spurgte hende om jeg ikke skulle sættes igang, for det var jo det jeg havde fået at vide. Men lægen havde glemt at notere det han havde sagt til mig, så jeg blev ikke sat igang før 42+0, og han er født 42+1.

Anmeld

9. februar 2010

Bayze

Hhmm..

Man ved jo bare at noget af det der kan være med til at gøre en fødsel lang og (mere) smertefuld, det er en høj fødselsvægt, så nej, jeg har som sagt ikke lyst til at han skal "hæve" mere end højst nødvendigt.

Det var da irriterende at din jordemor ikke vile følge op på det din læge havde meldt ud i udgangspunktet. Hvordan gik fødslen?

Anmeld

9. februar 2010

Halbschön

tinpou skriver:

Hhmm..

Man ved jo bare at noget af det der kan være med til at gøre en fødsel lang og (mere) smertefuld, det er en høj fødselsvægt, så nej, jeg har som sagt ikke lyst til at han skal "hæve" mere end højst nødvendigt.

Det var da irriterende at din jordemor ikke vile følge op på det din læge havde meldt ud i udgangspunktet. Hvordan gik fødslen?

Jamen den gik faktisk rigtig godt, hvis jeg skal sige det selv var det en drømmefødsel.. Jeg blev sat igang ved at vandet blev taget, og da veerne ikke gik i gang selv, så måtte jeg ha vedrop. Det var ret ubehageligt, da jeg ikke havde pauser, men konstante veer i 4 timer indtil at jeg fik en epiduralblokade. Derefter kunne jeg slappe af igen, så det var en befrielse. Det tog 23min at presse ham ud, så det var ikke så galt. Hovedet var stort og gjorde nillernallernuller ondt og få ud. Da det var ude var det en lettelse - indtil resten skulle ud. Han kom ud med en arm oppe foran hovedet, så jm måtte ha begge hendes hænder ind og hjælpe ham ud, for at han ikke skulle komme til skade.. AV!!! Men jeg gik ikke i stykker Så alt i alt en drømmefødsel.. Men næste gang håber jeg at jeg kan gå igang naturligt

Anmeld

9. februar 2010

Bayze

ÅÅHH hvor jeg dog håber at kunne gøre dig kunsten efter:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.