Lang ventetid. Holder det ikke ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Endelig fik jeg en tid til samtale hos den klinik jeg har valgt. Sidst jeg tale med dem var der et par ugers ventetid, og nu skal jeg så åbenbart vente helt til d. 25/3. Det lyder måske ikke af så meget, men jeg kan slet ikke overskue at vente så længe. SUUUUK

Hvad f....n skal jeg foretage mig i mellemtiden

Så kan jeg da håbe det lykkes for os med en øko baby i mellemtiden selv om det efterhånden føles som utopi...

Hilsen Alexis som overvejer at mail-spamme klinikken til at give mig en tidligere tid. Evt. sukke efter et afbud... Alle kneb gælder i PB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

dorthemus

Den ventetid er heller ikke sjov...jeg ventede også i ca. 3 måneder før der kom skred i tingene

Men ventetiden var bestemt dét værd

Held og lykke med det hele

Anmeld

9. februar 2010

dorthemus skriver:

Den ventetid er heller ikke sjov...jeg ventede også i ca. 3 måneder før der kom skred i tingene

Men ventetiden var bestemt dét værd

Held og lykke med det hele

Tak Dorthe. Lige nu kan jeg bare slet ikke overskue at vente så længe Slet ikke nu hvor vores udredning ligger klar. Jeg tror jeg vil ringe lidt rundt. Man kan jo være heldig.

Må jeg spørge hvor du var i behandling henne?

Knus og tak for opbakningen

Anmeld

9. februar 2010

helora

Hej piger

Endelig fik jeg en tid til samtale hos den klinik jeg har valgt. Sidst jeg tale med dem var der et par ugers ventetid, og nu skal jeg så åbenbart vente helt til d. 25/3. Det lyder måske ikke af så meget, men jeg kan slet ikke overskue at vente så længe. SUUUUK

Hvad f....n skal jeg foretage mig i mellemtiden

Så kan jeg da håbe det lykkes for os med en øko baby i mellemtiden selv om det efterhånden føles som utopi...

Hilsen Alexis som overvejer at mail-spamme klinikken til at give mig en tidligere tid. Evt. sukke efter et afbud... Alle kneb gælder i PB

Ja, puha. Jeg har også selv været møllen igennem og husker, at hormonerne og selve behandlingen var vand ved siden af den pokkers ventetid.

Håber det vil lykkes dig at få en hurtigere tid

Anmeld

9. februar 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Tak Dorthe. Lige nu kan jeg bare slet ikke overskue at vente så længe Slet ikke nu hvor vores udredning ligger klar. Jeg tror jeg vil ringe lidt rundt. Man kan jo være heldig.

Må jeg spørge hvor du var i behandling henne?

Knus og tak for opbakningen

Ja jeg sprang jo fra det offentlige system og skiftede til Stork Klinik i København, men jeg er jo også alene og blev jo insemineret med donorsæd. Ikke helt det samme med dig

Men det var da nervepirrende at springe fra en aftale jeg havde gået og ventet på i næsten tre måneder, 14 dage inden samtalen skulle finde sted 

Anmeld

9. februar 2010

dorthemus skriver:

Ja jeg sprang jo fra det offentlige system og skiftede til Stork Klinik i København, men jeg er jo også alene og blev jo insemineret med donorsæd. Ikke helt det samme med dig

Men det var da nervepirrende at springe fra en aftale jeg havde gået og ventet på i næsten tre måneder, 14 dage inden samtalen skulle finde sted 

Nå ja, det har du da vist også fortalt før

Tro mig, jeg er parat til at springe over til det private, men det er manden vist ikke med på (pis) hehe

Jeg tror bare jeg ringer rundt i første omgang. Ville være fedt bare at komme til lidt før.

Kan SAGTENS forstå at du valgte det selv om der kun var 14 dage til din aftale.

14 dage er VIRKELIG lang tid når man er midt i det...

Anmeld

9. februar 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Nå ja, det har du da vist også fortalt før

Tro mig, jeg er parat til at springe over til det private, men det er manden vist ikke med på (pis) hehe

Jeg tror bare jeg ringer rundt i første omgang. Ville være fedt bare at komme til lidt før.

Kan SAGTENS forstå at du valgte det selv om der kun var 14 dage til din aftale.

14 dage er VIRKELIG lang tid når man er midt i det...

Grunden til at jeg sprang fra var ikke utålmodighed men fordi jeg ønskede en åben donor og det kan man jo ikke få gennem det offentlige.

Jeg håber du har heldet med dig  Jeg VED hvor meget ønsket om et barn fylder i én

Anmeld

9. februar 2010

dorthemus skriver:

Grunden til at jeg sprang fra var ikke utålmodighed men fordi jeg ønskede en åben donor og det kan man jo ikke få gennem det offentlige.

Jeg håber du har heldet med dig  Jeg VED hvor meget ønsket om et barn fylder i én

Argh, ja det husker jeg godt du nævnte. Min dårlige hukommelse for tiden spiller ind Er vist lidt stresset og presset over situationen pt.

Tusin tak. Jeg krydser også fingre for at det snart lykkes med eller uden hjælp. Der er intet jeg hellere vil Knus

Anmeld

9. februar 2010

dorthemus skriver:

Argh, ja det husker jeg godt du nævnte. Min dårlige hukommelse for tiden spiller ind Er vist lidt stresset og presset over situationen pt.

Tusin tak. Jeg krydser også fingre for at det snart lykkes med eller uden hjælp. Der er intet jeg hellere vil Knus

Anmeld

9. februar 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Du tager bare forskud på ammehjernen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.