Hej skønne qvinder
Der er gået noget tid siden jeg sidst har været herinde, men jeg har bare tralvt det er virkelig ved at være for meget.
Siden sidst :
vi skulle jo til hjernescanning med Andreas, som i første omgang blev aflyst og vi fik en ny tid dagen efter, så to dage i træk skulle han faste, da de aflyste 1½ time før første scanning - spørg lige om jeg var vred.
Men scanningn gik rigtig godt og Andreas havde en ok oplevelse - fik en nu farvorit bamse af sygeplejersken.
Scanning kom tilbage uden nogen bemærkninger, som vi havde forventet så han er helt okay.
Nu skal vi så på søvnambulatoriet i 2 døgn, når strejken er ovre og i foregårs fik vi brev om at de vil have hele familien indlagt i en uge på børneafdelingen.
Så er det jeg nu slår bremsen i - en ting er at Andreas og jeg skal indlægges, men alle fire - nope no do.
Hvem skal dække lønninger for os begge - og hvad med vores store dreng - han bliver da vanvittig hvis han skal være på sygehuset i en uge på én afdeling.
Så nu mp de komme med hvad det er de vil vi skal den uge og så tager vi stilling til - ud fra det - om vi tager derind.
Andreas har det fint og er nu i vuggestuen begyndt at blive vækket efter 3 timer - hvilket går rigtig godt. Men han er træt om eftermiddagen og vi skal ikke kører ret langt så sover han og fortsætter med at sove når vi kommer hjem, til næste morgen.
I weekenderne lader vi ham sove, lige som for at teste ham om han er ved at vende igen eller om han stadig tager 4-6 timers middagslur. Og det gør han hver weekend.
Elelrs har jeg mega travlt på arbejdet og problemer med kollegaer som jeg lige skal have løst asap.
vi tales ved....
/Tina
Anmeld