forberedelse til kejsernsnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

LR85

Hej kvinder.

Nu har jeg fået sat en dato til pks pga uk.

Nu fik jeg bare ikke spurgt lægen og jordemoderen til hvordan jeg selv kan forberede mig bedst.

Har i nogen forslag eller gør i noget specielt inden kejsernsittet for at forberede jer både fysisk og psykisk på det.

Man vil jo gerne komme over operationen så hurtigt og rart som muligt.

Hilser herfra

Louise 38+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Honningblomst

louiseandersen85 skriver:

Hej kvinder.

Nu har jeg fået sat en dato til pks pga uk.

Nu fik jeg bare ikke spurgt lægen og jordemoderen til hvordan jeg selv kan forberede mig bedst.

Har i nogen forslag eller gør i noget specielt inden kejsernsittet for at forberede jer både fysisk og psykisk på det.

Man vil jo gerne komme over operationen så hurtigt og rart som muligt.

Hilser herfra

Louise 38+2

Tillykke med datoen..

Mine de to små er taget ved ks i uge 38+0 og jeg gjorde ikke andet end at alliere mig med min mor i starten og så selvfølgelig sørge for at min mand var der så længe han kunne.

Og så er det jo svært at forberede så på hvor ondt man nu har efter...men regn med 5 dage på sygehus og smerter og bliv glædelig overrasket hvis ikke det bliver tilfældet.

Knus Eva..

Anmeld

9. februar 2010

Heidimed lea

du kan evt forberede dig ved at lave noget mad til fryseren den første tid..   og så bare sørg for at have nogen omkring dig, til de tunge løft.

jeg har fået 3 ks og synes ikke det er så galt. de 10 første dage er værst.   og så skal du regne med at være mere træt den første tid. min sp sagde altid at med ks så arbejder kroppen meget hårdt på både at hele ar og lave mælk til den lille, derfor er man mere træt end ellers. så forbered dig på at hvile ekstra så kommer du hurtig ovenpå                knus Heidi

Anmeld

9. februar 2010

LR85

Hvad med motion, tror i det kan gøre nogen forandring. Nu er der jo kun en god uges tid tilbage, men tror i at lidt flere gåture dagligt vil gøre det nemmere i den sidste ende eller??

Anmeld

9. februar 2010

Honningblomst

louiseandersen85 skriver:

Hvad med motion, tror i det kan gøre nogen forandring. Nu er der jo kun en god uges tid tilbage, men tror i at lidt flere gåture dagligt vil gøre det nemmere i den sidste ende eller??

Tror det er lidt for sent... men bagefter er det jo super hvis du kan bevæge dig rundt...jeg lignede bare den kære afdøde dronning Ingrid i kropsholdning i noget tid..av for den da

Jeg synes du skal sove en masse og forkæle dig selv...få ordnet fødder og negle og hår, hud og en god gang massage.. bare forkæle dig selv den sidste tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.