Rosa skriver:
Mange tak!
Det var fordi hun ikke synes min livmoder var stor nok, så vi blev sendt videre til en akutscanning, som så viste at han faktisk er for lille derinde, han vejede godt 1 kg, og skulle veje mellem 12-1400g så 19% under idealvægten (v 22% skal man indlægges) så jeg måtte lægge mig på sofaen og holde mig i ro indtil næste scanning som er d. 18. da de mener at det skyldes at jeg har stresset for meget, men at han godt kan nå at indhente det forsømte hvis bare jeg gearer ned... 
Han vokser dog helt fint i længden, så det ser lyst ud, men for filan hvor bliver man bange!
Kh
Rosa
Okay. Jeg er sikker på, at han nok skal ligge derinde og hygge sig, nu du slapper lidt mere af... Og så skal han nok blive en lille rund baby, inden han kommer ud
!
Men ja, man bliver bare så bekymret over det mindste. Jeg har også haft et tidspunkt inden jul, hvor jeg stressede rigtig meget på arbjedet og havde nogle meget lange dage og det kunne babyen altså ikke lide, så jeg fik rigtig mange plukveer, der gjorde rigtig ondt. Jeg måtte også lige tage mig selv i armen og minde mig om, hvad der er vigtigst! Og det er selvfølgelig babyen!
Kram Nina (33. uge)
Anmeld