Er jeg den eneste der er træt af sne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

oo

jeg er træt træt træt af sne! jeg vil se mine vintergækker og erantisser der ligger nedenunder alt det hvide!!

det har sneet ret meget her hele dagen, så det er trist, men for nogle uger siden var jeg ude og klippe et par kirsebærgrene af træerne og satte dem i varmt vand i nogle døgn og nu står de i spisestuen med fine store grønne knopper på, så der er lidt forår på vejr - indenfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Pia.

Både og... - Vil sige at den er flot som den ligger der og dækker for alt den triste, våde og grå natur, MEN, savner så meget solen, sommeren og varmen at jeg alligevel har stemt ja til dig spørgsmål... Væk med sneen så foråret kan komme frem.

Anmeld

9. februar 2010

SaNiNa

Ja men det hjælper på det, hvis det bliver ved med at sne er det ikke sikkert vi kan få vores cv ud nu her og få den gjort klar til en nye sæson...

Anmeld

9. februar 2010

MorTilGustav

UHA hvor er jeg også træt af vejret! Der er så meget sne mange steder at man er nødt til at gå i vejkanten på kørebanen og det gir sgu dårlige nerver! Og al isen gør det mega glat mange steder så jeg er da gledet flere gange  ØV!

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Jeg elsker sne... 

Men ja, efterhånden er det da blevet træls.. Sneen skulle bare lande i haven, så slap vi for det på veje og fortove... Så skal vi ikke skrabe sne væk...

Kunne være fedt...

Da snestormen var her, skulle jeg ned og hente Julie, hold op hvor det var hårdt at komme igennem sneen med barnevogn... Det tog mange kræfter...

Vi "sad" fast mange gange... Så måtte bruge fødderne som skovl til at skrabe os fri...

Selvom der er sne, kan man sagtens komme ud med barnevognen...

Når man bor ude på landet, som vi jo gør, er det ikke helt så ligetil at komme ud med vognen

Med det sne der ligger nu kan vi ikke komme ud med den... Hjulene bliver begravet i sne - det er heller ikke nemt at komme ud med bilerne!

Anmeld

9. februar 2010

Tynen

Jeg er SÅ træt af det!
Tært af våde sko, træt af snotnæser og træt af at man skal fiksere ungerne i alle mulige former for fleece og termo hver gang man skal udenfor en dør - Hvis det bliver liggende meget længere får jeg sgu en vinterdepression

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg er træt træt træt af sne! jeg vil se mine vintergækker og erantisser der ligger nedenunder alt det hvide!!

det har sneet ret meget her hele dagen, så det er trist, men for nogle uger siden var jeg ude og klippe et par kirsebærgrene af træerne og satte dem i varmt vand i nogle døgn og nu står de i spisestuen med fine store grønne knopper på, så der er lidt forår på vejr - indenfor

sikke en god idé - det skulle jeg da have tænkt på!

(skulle forresten hilse en million gange fra Carina - Kruse90 - og sige tillykke med den dejlige nyhed)

Anmeld

9. februar 2010

Michael healer

Hej

Jeg syntes det er hyggeligt i denne mørke tid, med sne, da det jo ligesom lyser mere op i denne mørketid, så jeg er glad for det fortsat sener her lige nu ;-)

Michael

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Når man bor ude på landet, som vi jo gør, er det ikke helt så ligetil at komme ud med vognen

Med det sne der ligger nu kan vi ikke komme ud med den... Hjulene bliver begravet i sne - det er heller ikke nemt at komme ud med bilerne!

Ej, jeg troede i boede i selve Gjern... Vejen mod Horn, er ret snæver og skide træls at køre på...

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Ej, jeg troede i boede i selve Gjern... Vejen mod Horn, er ret snæver og skide træls at køre på...

nej, vi bor ude ved golfbanen Så der bliver ikke ryddet over det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.