det kribler i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

... og det er ikke kun prinsessen

Torsdag i næste uge sætter vi os i bilen som "ikke-forældre" for aller sidste gang!

Om 9 dage skal vi se, røre og kysse vores længe ventede prinsesse og det er bare SÅÅ vildt fantastisk at tænke på!

På den ene side er der en EVIGHED til det bliver torsdag d.18. , men på den anden side er det jo lige om lidt...

Jeg er spændt - egentlig ikke ret nervøs - og jeg kan bare slet ikke vente til at møde hende og bruge al min tid på at lære hende at kende!

Knus Caroline 37+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Sulajma

Årh hvor dejlig søde, Caroline.
Så bliver I en rigtig lille familie!

Ønsker jer al mulig held og lykke den 18.

Anmeld

9. februar 2010

Risen

Caroline86 skriver:

Torsdag i næste uge sætter vi os i bilen som "ikke-forældre" for aller sidste gang!

Om 9 dage skal vi se, røre og kysse vores længe ventede prinsesse og det er bare SÅÅ vildt fantastisk at tænke på!

På den ene side er der en EVIGHED til det bliver torsdag d.18. , men på den anden side er det jo lige om lidt...

Jeg er spændt - egentlig ikke ret nervøs - og jeg kan bare slet ikke vente til at møde hende og bruge al min tid på at lære hende at kende!

Knus Caroline 37+4

ej hvor dejligt smuksak ! Ønsker dig alt held og lykke, og du har bare at skrive en FB ! .. hehe.. knus

Anmeld

9. februar 2010

MyBaby

Ih, det bliver bare SÅ spændende! Jeg glæder mig til at høre/læse alt om det, når I er faldet lidt til ro og du har mulighed for at fortælle... :0)

Rigtig meget held og lykke - jeg kan SÅ godt følge dig, glæder mig også til min tur kommer.

Kram Nina

Anmeld

9. februar 2010

Rebecca79

Caroline86 skriver:

Knus Caroline 37+4

Hvor er det stort at du ved at du skal have din lille prinsesse på næste torsdag :-)

Skal du have et kejsersnit siden du kan sige det så præcist?

Kan næsten heller ikke vente til min lillemanden skal komme til verden. Det bliver bare den dejligste følelse at kunne røre og se ham. 

Alt mulig held og lykke med familieforøgelsen :-)

Mange hilsner

Rebecca (37+0)

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Knus Caroline 37+4

Åh det bliver bare så spændende og dejligt for jer...

Er rigtig glad på jeres vejne... :)

Glæder mig til at se et glimt af hende... :)

Krammer.... :)

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Risen skriver:

ej hvor dejligt smuksak ! Ønsker dig alt held og lykke, og du har bare at skrive en FB ! .. hehe.. knus

tihi.. lover at jeg skriver en super detaljeret fb så SNART jeg kan komme til det, søde! Har faktisk bedt både min mor og Daniel og at huske alle de vigtige ting og skrive dem ned, så jeg ikke glemmer noget

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Rebecca79 skriver:

Hvor er det stort at du ved at du skal have din lille prinsesse på næste torsdag :-)

Skal du have et kejsersnit siden du kan sige det så præcist?

Kan næsten heller ikke vente til min lillemanden skal komme til verden. Det bliver bare den dejligste følelse at kunne røre og se ham. 

Alt mulig held og lykke med familieforøgelsen :-)

Mange hilsner

Rebecca (37+0)

ja, vores lille trold ligger i UK og kunne ikke vendes, så det bliver pks når jeg er 38+6

Anmeld

9. februar 2010

Mathilde

Uhh hvor bliver det bare spændende! Det er jo helt vildt at det allerede er nu...synes ellers næsten lige du er blevet gravid

Jeg glæder mig til at se billeder af jeres lille vidunder

Anmeld

9. februar 2010

Pige2009

Uha ja, Caroline. Nu kan tiden kun gå for langsomt. Det er jo bare fantastisk, at I ved, hvornår hun kommer til verden, og det er sådan en fantastisk oplevelse 

Jeg glæder mig til at læse FB og til at se et billede af det lille vidunder.

Knus Linda med Laura på nu 15 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.