Rengøring af tv. hvorn gør i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Hyner

Ikk e det mest ophidsende emne, men ret relavant for mig...

Jeg tørre bare over med en fugtig klud men eftersom Emma har været imod et par gange med et par fedtede fingre (påtrods af forbud ) så synes jeg nu mere jeg tørrer over jo flere striber...

Hvordan gør I?

Knus Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Anja

Vores tv hænger så højt at der ikke kommer fedtede børnefingre på

Anmeld

9. februar 2010

BK

Glasrens fra Ajax, men de kloge hoveder siger at det må man ikke når man har fladskærm, men jeg ved det ikke... Jeg har heldigvis et gammeldags...

Anmeld

9. februar 2010

Kaufie

Vi har sår'n nogen smarte klude, der klarer skærme uden brug af rens eller vand..... Og de klarer også fedtede fingre.....

Anmeld

10. februar 2010

Nadi

Vi bruger sådan noget tv-rens og så en eller anden skraber agtig ting.

Anmeld

11. februar 2010

Hyner

Kaufie skriver:

Vi har sår'n nogen smarte klude, der klarer skærme uden brug af rens eller vand..... Og de klarer også fedtede fingre.....

Hvad hedder sådane smarte klude og hvor kan de købes...??

Henriette

Anmeld

11. februar 2010

Hyner

Nadi skriver:

Vi bruger sådan noget tv-rens og så en eller anden skraber agtig ting.

Tv-rens er jo i sig selv genialt, men den kære skraber.... argh den er jeg ikke vild med. 1. det er et fladskærm 2. alle de striber jeg kan lave selv på en lille skærm

Anmeld

11. februar 2010

Nadi

Hyner skriver:

Tv-rens er jo i sig selv genialt, men den kære skraber.... argh den er jeg ikke vild med. 1. det er et fladskærm 2. alle de striber jeg kan lave selv på en lille skærm

Jamen det er sådan en til fladskærm, kan ikke lige huske hvor Dennis købte den henne. Men effektiv det er den og striber kommer der ikke mange af hvis man gør det rigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.