Hvad er i julitøser til???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Muffinmus

KLART sol og saltvand og drinks!!!!

Hvilket minder mig om at sviger endnu engang har spurgt om vi vil med på ferie til efteråret...hvor de betaler turen:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Astrid P

Marco2 skriver:

Hvordan gør I så? Lejer i ski og støvler og kaster dem på skiskole, eller er det bare sådan nogle plasticski man spænder på deres egne støvler?

Jeg ku' også godt tænke mig at Emily skal på ski i år, men var i tvivl om hun er for lille. Men vi havde da tænkt at hun skulle prøve. 

AG

Vi lejer ski, støvler og hjelm til Smilla, og så tror jeg vi får fat i sådan en sele som Anders kan køre med, hvor hun står omkring en meter foran ham, og han kan hjælpe hende med at styre.
Det er klart at hun ikke kommer til at stå på ski 7 timer om dagen, men en times tid eller to hver dag, tror jeg sagtens kan være realistisk.

Vi skal afsted med hele efterskolen og alle mine kollger og deres børn, så der kommer til at være masser af under at lege med resten af tiden!

KH Astrid

Anmeld

9. februar 2010

Nadi

Ja du har glemt en katergori til mig, så har måtte stemme blank. Jeg er nemlig til det hele!!

Elsker at dase ved poolen hele dagen, spise sen aftensmad og bare slappe af.
Men jeg elsker også at stå tidligt op, være aktiv, gå rundt i mine lange underhyler og se grim ud.

Synes det er to vidt forskellige måder at holde ferier på, og foretrækker ikke det ene mere frem for det andet.

Anmeld

10. februar 2010

Hyner

Nadi skriver:

Ja du har glemt en katergori til mig, så har måtte stemme blank. Jeg er nemlig til det hele!!

Elsker at dase ved poolen hele dagen, spise sen aftensmad og bare slappe af.
Men jeg elsker også at stå tidligt op, være aktiv, gå rundt i mine lange underhyler og se grim ud.

Synes det er to vidt forskellige måder at holde ferier på, og foretrækker ikke det ene mere frem for det andet.

Underhylere og se grim ud er nu også mit speciale...

Anmeld

10. februar 2010

Nadi

Hyner skriver:

Underhylere og se grim ud er nu også mit speciale...

HA HA HA !!

Jamen så er det da skiferie du skal på

Anmeld

10. februar 2010

Hyner

Nadi skriver:

HA HA HA !!

Jamen så er det da skiferie du skal på

Nej nej da, det er da standarten herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.