(marts) Træt af syge børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Jeg er bare træt af syge børn

Det hele startede forrige søndag, hvor Luka fik 40 i feber. Lina skulle jo starte i vs om mandagen, så jeg fik ham passet hos farmor om mandagen selvom feberen var gået væk. Da jeg hentede ham lidt over middag havde han 40 i feber igen. Det havde han så de næste 3 dage, hvor det viste sig, at han også havde fået mellemøresbetændelse og kom på pencillin. Frank var lige startet på arbejde efter barsel, så han kunne ikke tage fri. Heldigvis har min mor ikke arbejde i øjeblikket, så hun kom og passede ham hver formiddag når jeg skulle i vs med Lina. Lina var i øvrigt så sej dernede. Torsdag eftermiddag blev jeg ringet hjem med Lina, at hun havde fået dårlig mave. Fredag var Luka frisk igen til, at komme i vs og jeg måtte beholde Lina hjemme. Jeg skulle på cafe og hygge med min svigerinde og det kunne jeg godt selvom jeg havde Lina med. Jeg nåede, at være der i 1 1/2 time, så blev Luka ringet hjem igen med dårlig mave. Der var ikke rigtig noget i weekenden. Lina vågnede dog i går morges med mega dårlig mave, så hun måtte blive hjemme og Luka afsted i vs. Da kl. var 11.30 blev jeg ringet hjem igen med Luka's mave. Jeg var tosset. Så jeg forklarede dem, så fik han altså pencillin og det må man gerne komme i vs - også når man har dårlig mave, men jeg skulle nok tage ham med hjem. De indrømmede til sidst, at de nok var lidt hurtige til, at ringe.

Luka og Lina er begge i vs - for første gang sammen, så det er jeg MEGET spændt på, hvordan det er gået når jeg skal hente dem i eftermiddag.

Så håber jeg ikke, at jeg får nogen børn ringet hjem. Det er jo ikke fordi, at jeg ikke vil være sammen med dem, men det har bare være så hårde 8-9 dage.

Jeg er blevet hjemme i dag og lige må lidt vil jeg gå ind på min sofa og se en dvd og lave INGENTING.

Håber ellers I alle har det godt.

kærlig hilsen

Katja

p.s. det er også derfor, at jeg næsten ikke har været herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Moar'en

Puha sikke nogen dage, man bliver sgu træt når det er heletiden. Viktor kan bare heller ikke tåle penicilin i maven, den bliver slået fuldstændig i stykker, så han ville også have dårlig mave uden at det er "sygdom"

Håber at begge 2 nu er friske og har haft en fantastisk dag i Vs

Og sørg nu for at få en rigtig slap af dag på sofaen idag, hvis det er muligt.

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Det er noget være noget med Lina og Luka... Håber de er sygdoms frie nu... :)

Her er Julie også bare ramt at sygdom hele tiden... Og jeg er lige startet i praktik... Det er bare noget øv...

Hun har nu falsk strubehoste... Og valgte at lade hende blive hjemme idag, dp'en skulle i legestue med 20 andre børn...

Dp synes jeg skulle lade hende være hjemme.. Var ved lægen igår og få det tjekket.. Lægen sagde hun sagtens kunne være i dp uden problemer...

Hun er rigtig aktiv selvom hun har det...

Men i morgen SKAL hun afsted.. Hun skal fejre sin fødselsdag sammen med dp'en... Synd hun skal være hjemme, hun er jo frisk og krudt i røven...

Så kan jeg også komme afsted i praktik... :)

Bare det sidste ½ års tid, har Julie bare raget alt til sig af sygdom, det må gerne stoppe nu... :)

Idag skal hun til 1 års undersøgelse/vaccineres... For første gang skal jeg selv sidde med hende når hun skal stikkes, det plejer altid at være faderen... Gisp...

Anmeld

10. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

2 dage i træk uden, at jeg er blevet ringet hjem - FANTASTISK

Det gik bare så godt igår med, at de begge var i vuggestuen. Luka havde været en god storebror som havde passet på Lina

Så kan jeg lige tilføje, at jeg havde en afslappende dag på sofaen igår med dvd, kaffe og benene i sofaen

Anmeld

10. februar 2010

Diana...

Ej stakkels jer, det bare ikke sjovt med det sygdom der øv øv.

Lucas har os haft mellemøresbetenelse 3 gange siden 6 december og været syg med mega tynd mave i 4 dage og halsbet. så her hjemme er vi os bare MEGA træt af sygdom vi bliver os selv ramt hver gang han bliver syg :( 

Hvordan går det med dem nu er de blevet raske?

Knus 

Anmeld

10. februar 2010

Diana...

2 dage i træk uden, at jeg er blevet ringet hjem - FANTASTISK

Det gik bare så godt igår med, at de begge var i vuggestuen. Luka havde været en god storebror som havde passet på Lina

Så kan jeg lige tilføje, at jeg havde en afslappende dag på sofaen igår med dvd, kaffe og benene i sofaen

Hov det ku være jeg lige skulle læse tråden færdig hi hi. Godt de raske igen og skønt at han passer på hende :) 

Åhh dejligt med en slappe dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.