Baby Scanning - Ultralydklinik for gravide - Hillerød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

82Miraklet

mek-83 skriver:

Hej

Så har vi også bestilt en 3D scanning d. 26/2-2010

Ville høre om der er nogen der har nogle erfaringer med Baby Scanning - Ultralydklinik for gravide - Hillerød?

Jeg kommer til at være 30+1 når jeg skal til scanningen, er det for sent?

Er der evt nogen der ville lade mig ser deres billeder der er taget på det tidspunkt

Knus Maria 28+6

Jeg er desværre en af dem med dårlige erfaringer fra 3D scanninger i Hillerød og har ikke anbefalet nogen det, men det er også 4 år siden og meget kan være ændret....

jeg var i 28. uge dengang det hele var en meget mørk scanning og hverken kæresten eller jeg var tilfredse bagefter, Han virkede fuldstændig ligeglad med hvad han lavede og var bare skide sur og gad ikke rigtig besvare vores spørgsmål !! Så da vi ventede nr 2.... blev det et andet sted...

Men smider da lige billederne ind her til dig alligevel...

Billede 1 er fra Hillerød, det bedste der blev lavet 28 uge.

Billede 2 er fra 2. graviditet scannet af Mindyourbody 29. uge

Held og lykke det er for vildt med sådan en 3D scanning....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

mek-83

Maria82 skriver:

Jeg er desværre en af dem med dårlige erfaringer fra 3D scanninger i Hillerød og har ikke anbefalet nogen det, men det er også 4 år siden og meget kan være ændret....

jeg var i 28. uge dengang det hele var en meget mørk scanning og hverken kæresten eller jeg var tilfredse bagefter, Han virkede fuldstændig ligeglad med hvad han lavede og var bare skide sur og gad ikke rigtig besvare vores spørgsmål !! Så da vi ventede nr 2.... blev det et andet sted...

Men smider da lige billederne ind her til dig alligevel...

Billede 1 er fra Hillerød, det bedste der blev lavet 28 uge.

Billede 2 er fra 2. graviditet scannet af Mindyourbody 29. uge

Held og lykke det er for vildt med sådan en 3D scanning....

Puha for en øv oplevelse  

Håber da virkelig de er blivet mere prof. end da du var der inde så, for ja kan da godt se at det billed du har fået der er da på ingen måde noget man kan være tilfreds med.

Så nu vil jeg da lige være opmærksom på hvordan det kommer til at forgå så jeg ikke får samme oplevelse - til 1300 kr skal det altså være i orden i kvaliteten af billederne.

Altså man skal kunne se barnet, ved godt at der er nogle ting de ikke kan gøre noget ved, men synes da det er frækt at i skulle stille jer tilfredse med det.

Anmeld

10. februar 2010

mek-83

Slet ingen andre der har prøvet denne klinik eller bare har nogle billeder fra deres 3d der er taget omkring samme periode som jeg skal til scanning i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.