What to do...what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har et enormt luxusproblem.

28 marts bliver kærestens moster 50 og dagen efter bliver svigerfar 60. Han holder åbent hus med pølsebord MEN jeg har lige fået en indbydelse til tøsefrokost fra mosteren. Altså kæresten skal ikke med, det er KUN mig.

Hvor skal jeg lige tage hen? Altså jeg vil gerne se svigerfar, han er en venlig mand, som har hjulpetos tit. Han er bare så kedelig og det er hans venner også, men han er stadig min svigerfar. Og jeg vil da lige så gerne med til tøsehalløj sammen med svigermor og kusinerne. Jeg har det så sjovt sammen med dem.

Hvor skal jeg tage hen?

Jeg håber så bare at min søster ikke holder fest den weekend, for hun bliver 30 d 28 marts :S

Who to do and where to go?

Kh Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2008

Stumpen

Hejsa..

Tag til mosters tøsefrokost og lad æresten tage til sviger/fars fødselsdag..
Det havde jeg helt klart gjort..
Qnus Anja..

Anmeld

16. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja det er også det jeg hælder mest til, men jeg ved bare hvor skuffet svigerfar bliver når jeg ikke kommer. Det er nemlig mig som har Jesse med mig, og han er så glad for sit barnebarn (har en underlig måde at vise det på, men det er en anden historie), og jeg ved at han så gerne vil vise ham frem til vennerne.

Kh Jeanne

Anmeld

16. januar 2008

Pia.

Hmmm... tja det er lidt svært syntes jeg ... for det er jo to store dage begge to...

men det bedste ville nok være hvis I deler jer, så kommer du til tøse frokost og kæresten kan tage til 60 års fødselsdag..
hvad syntes din kæreste ?
Vil han gerne tage afsted alene ? eller vil han helst I er sammen.
det er da også ærgeligt, at det lige falder sammen, snakker de ikke sammen om sådanne store dage.

Håber I finder en løsning så alle bliver glade.

Knus Pia.

Anmeld

16. januar 2008

SaNiNa

Kan du ikke tage til din svigerfars fødselsdag først og så senere på aften tage til tøsefesten.

Vi har rigtig tit måtte dele aftene op så vi besøgte alle...

Sanne

Anmeld

17. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hejsa igen, Sanne -- det ville være dejligt hvis jeg kunne, men det er begge til frokost og de bor 1 time fra hinanden. Og jeg kører ikke bil, så det ville blive alt for besværligt med bus. Piamus - svigermekanikken er ikke sammen mere, så der er ikke snakken sammen om den slags. Henrik ville ikke have noget imod at tage afsted alene, og han siger at jeg bare skal finde ud af hvad jeg vil. Ja go'daw do :P Nå, men går lige i tænkeboks og snakker med svigermor i aften. Vi skal nemlig til endnu en fødselsdag :P Qnuz Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.