Holdt op med at trække vejret? Nu indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Cris

Oliver10 skriver:

Hvor er I bare søde allesammen Det er så dejligt at der er nogen derude, der vil lytte til én og støtter én

Vi fik i går svar på den Ph test han fik lavet i maven og det viser sig at han lider af refluks, hvilket vil sige at hans mavemundsåbning ikke lukker ordentligt og dermed giver ham sure opstød. Normalt når børn lider af refluks, så kaster de meget op/gylper meget, men det har Oliver slet ikke gjort. I stedet har det bare ligget og kørt op og ned i maven på ham og derfor mener de han har lukket af og "glemt" at trække vejret. Han har også været meget ked derhjemme. Skreget flere timer i træk om aftenen og der fik vi den besked at det var kolik, men det er højst sandsynligt også det hér, der gør at han har været så ulykkelig. Han er allerede kommet i behandling, så er spændt på om hans humør også ændrer sig. Det ville jo være ren luksus først at have fået et svar, men også at komme hjem med en rigtig glad lille dreng

Faderen og jeg får begge psykologhjælp herude på afdeligen og det hjælper en lille bitte smule for hver gang man får snakket om det, men ingen tvivl om at vi fortsat skal have hjælp når vi kommer hjem. Billederne fra episoden i torsdags er jo printet ind på nethinden af os og jeg ved stadig ikke hvordan jeg nogensinde skal lade ham sove i en barnevogn eller andre steder hvor der ikke er en alarm

Åh, det er ikke altid lige sjovt at være mor- sikke en masse bekymringer

-Og den kærlighed der er mellem mor og barn er helt og aldeles ubeskrivelig <3

Godt de fand ud af det. Så de mener, at fordi han ikke kunne gylpe, blev han mave for sure? Jeg har aldrig hørt om det, men det er fantastisk, at de kunne finde det! Tænk hvor mange gange de siger bare, at de har kolik og hvor mange ting kan det være i stedet før! Og I gør det rigtigt at finde psykisk hjælp, for det er så svært at komme videre. Jeg har oplevet feberkramper med min den store. Jeg har haft det ok, når han har været syg og nu efter jeg oplevede kramperne bliver jeg fuldstandig panisk hver gang han har en lille smule feber. Så jeg kan forstille mig, at opleve det I har med din søn må være sååå hård.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Diana...

Oliver10 skriver:

Hvor er I bare søde allesammen Det er så dejligt at der er nogen derude, der vil lytte til én og støtter én

Vi fik i går svar på den Ph test han fik lavet i maven og det viser sig at han lider af refluks, hvilket vil sige at hans mavemundsåbning ikke lukker ordentligt og dermed giver ham sure opstød. Normalt når børn lider af refluks, så kaster de meget op/gylper meget, men det har Oliver slet ikke gjort. I stedet har det bare ligget og kørt op og ned i maven på ham og derfor mener de han har lukket af og "glemt" at trække vejret. Han har også været meget ked derhjemme. Skreget flere timer i træk om aftenen og der fik vi den besked at det var kolik, men det er højst sandsynligt også det hér, der gør at han har været så ulykkelig. Han er allerede kommet i behandling, så er spændt på om hans humør også ændrer sig. Det ville jo være ren luksus først at have fået et svar, men også at komme hjem med en rigtig glad lille dreng

Faderen og jeg får begge psykologhjælp herude på afdeligen og det hjælper en lille bitte smule for hver gang man får snakket om det, men ingen tvivl om at vi fortsat skal have hjælp når vi kommer hjem. Billederne fra episoden i torsdags er jo printet ind på nethinden af os og jeg ved stadig ikke hvordan jeg nogensinde skal lade ham sove i en barnevogn eller andre steder hvor der ikke er en alarm

Åh, det er ikke altid lige sjovt at være mor- sikke en masse bekymringer

-Og den kærlighed der er mellem mor og barn er helt og aldeles ubeskrivelig <3

Ej hvor godt de fandt ud af noget og han er kommet i behandling. 

Og godt i får hjælp til at kommer over det chok i har været ude for.

Mange knus til jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.