Sund fastfood

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg har opdaget at dovenskab og sund madlavning sagtens kan fungere sammen. I dag GAD jeg bare ikke lave mad, og normalt vil den jo så stå på pizza eller andre usunde ting. Men jeg gik i Brugsen og købte en færdiglavet salat, grovbrød og hakket oksekød :P

Hakkedrengene blev lavet i ovnen, så alt fedt forsvandt og vupti så er der et sundt måltid mad uden jeg skulle lave noget :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Pia.

lækkert lækkert lækkert... ja man finder hurtigt ud af hvad man ellers kan spise.... her har vi også fundet på mange gode alternativer.... normalt havde vi kørt ned efter et par burger eller en gang pomfritter...

lyder som et lækkert måltid I fik der.... Knus Pia, som kan begynde at mærke på tøjet, der sker noget... jubii....:P

Anmeld

15. maj 2008

SaNiNa

det lyder rigtig lækkert.

her får jeg pita brød hvor jeg ikke få dressing i det kommer jeg så selv i hvor den er fedfatting...

Anmeld

15. maj 2008

ivfmarie

Et tip i stedet for dressing:
Pomfrittes-kryderi! Det er smager super på en salat, evt lidt citronsaft på først, og så lidt kryderi. så er der sparet en masse kalorier der :D

Marie

Anmeld

17. maj 2008

SaNiNa

ivfmarie skriver:

Et tip i stedet for dressing:
Pomfrittes-kryderi! Det er smager super på en salat, evt lidt citronsaft på først, og så lidt kryderi. så er der sparet en masse kalorier der :D

Marie

Det skal jeg da helt klart prøve... tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.