nakkefold på torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

ChatH

Uhh hvor jeg glæder mig!!!

andre der snart skal til nakkefolden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

saxa

snart og snart... Skal d.2. marts - så føler der er laaang tid til endnu.. Glæder mig helt vildt til at se dimsen derinde..  

Anmeld

8. februar 2010

ChatH

Ja det er også bare fedtglæder mig bare til at se om alt er okay. vi !!

vi har kønsscanning d. 17 marts. det bliver også bare sjovt!

Anmeld

8. februar 2010

saxa

for at alt er oki.. Selvom, hvorfor skulle det ikke være det??  Ejj hvor spændende med kønsscanning.. Det vælger vi også helt klart at få igen, når tid er.. (Fik vi også sidst)

Anmeld

8. februar 2010

Risen

Chatarina skriver:

Uhh hvor jeg glæder mig!!!

andre der snart skal til nakkefolden?

ihh held og lykke.. Det er bare så vildt at se den lille spunk derinde ..

Anmeld

8. februar 2010

Vial

Hvor er du heldig! Jeg skal først om 2 uger og en 1 dag. Glæder mig til at se mine små guldklumper og forhåbentlig få nogle gode tal. Hvordan de end giver dem uden dobbelttest - man får ikke taget blodprøven ved tvillinger. Regner med en kønsscanning den 30. marts - SÅ SPÆNDENDE :-) Held og lykke på torsdag.

Anmeld

8. februar 2010

ChatH

Ja jeg glæder mig også helt vildt!!! har simpelthen været så bange denne her gang, virkelig så jeg ikke kunne sove om natten, så det er lidt urealistisk at det allerede er tid til nakkefolden nu!

er stadig meget usikker og tør ikke helt tro på at alt er som det skal være, men forhåbentlig!!

Kønsscanningen glæder jeg mig helt vildt til!!! er overbevist om vi får en dreng, men ved ikke hvorfor. sidst var jeg overbevist om at jeg fik en pige. havde ret i en pige men fik sku to stk piger!!

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Held og lykke

Anmeld

8. februar 2010

ChatH

TAK!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.