jeg har ik lyst til at være mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Anonym trådstarter

jeg fortryder nogle gange at jeg fik børn, faktisk ret tit hvis jeg skal være ærlig. jeg har ikke lyst til det her lige nu, jeg vil alt muligt andet. jeg føler mig som fange i mit eget liv og ved at det kommer til at være sådan de næste mange år  jeg elsker mine børn men synes ik jeg gør det godt nok, jeg prioriterer forkert og har dårlig samvittighed over det. mine børn får ikke den opmærksomhed eller opvækst som jeg ville ønske for dem og jeg kan ikke magte at give dem det jeg synes de skal have og det handler igen om hvordan jeg prioriterer. jeg ved ikke hva jeg vil med det her, tror bare jeg vil vide hvordan i ville gøre hvis i var i min situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

trunte89

Puha, ikke sjovt. Men rigtig flot du 'tør' skrive dine takner ned omkring det.

Hvad med at få dine børn i noget aflastning? Det er jo self ikke sjovt for hverken dig eller dem når du ikke er 'til stede'

- Trine, som selv nogle gange har haft lidt af de tanker.

Anmeld

8. februar 2010

morsunivers

ja, det er hårdt... Du har brug for at tale med nogen om det her, for du kan ikke magte det mere. jeg tror der er mange, der kan nikke genkendende til det du gennemgår, jeg ved, jeg til tider føler det samme, men så prøver jeg at huske på alt det gode vi har oplevet sammen og tænker på hvad vi kan gøre for at få det sådan igen.

jeg synes du skulle kontakte din læge og snakke med ham om dette her, for du har det åbenbart meget skidt.

Mange hilsner

Anette

a-frandsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.