scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

oo

Jeg har lige talt med sekretæren på fertilitetsklinikken og hun har givet mig tid til en akutscanning her klokken kvart over elleve. hun sagde, det var ikke sikkert de kunne se noget, men så kunne de følge mig med scanninger og blodprøver som de også gjorde sidste år.

FUCK, jeg er nervøs!

Vil I ikke  alt hvad I har for at vi får en sund graviditet i livmoderen at se idag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Dictes mor

Du kan tro, at jeg vil krydse alt hvad jeg har at krydse. Molly ligger foran brændeovnen nu med krydsede poter osv. Vi håber og håber, og glæder os til at høre fra dig senere idag.

Anmeld

8. februar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

Jeg har lige talt med sekretæren på fertilitetsklinikken og hun har givet mig tid til en akutscanning her klokken kvart over elleve. hun sagde, det var ikke sikkert de kunne se noget, men så kunne de følge mig med scanninger og blodprøver som de også gjorde sidste år.

FUCK, jeg er nervøs!

Vil I ikke  alt hvad I har for at vi får en sund graviditet i livmoderen at se idag??

Jeg krydser ALT hvad jeg overhovedet kan!!!!!!! Det skal nok gå, det er jeg HELT sikker på. Det er jo en pompon-graviditet!!! Det kan ikke gå galt!!!!!

Anmeld

8. februar 2010

msax

Selvfølgelig krydser jeg alt hvad krydses kan.

Håber I kan se en skøn lille baby derinde der vil være sød vil sin mor.

Anmeld

8. februar 2010

JustAnotherName

Alt hvad der kan krydses, er krydset herfra 

"I got a feeling, today's gonna be a good day!"  

Anmeld

8. februar 2010

Ida.

Uhhh Trine, jeg får da helt ondt i maven på dine vegne! Det er da bare MØGspændende!! Jeg  det bedste jeg har lært (og det gør det faktisk pænt svært at skrive med ti-finger-system på tastaturet )!!

Anmeld

8. februar 2010

Milka

held og lykke kære trine, det skal nok gå godt

Anmeld

8. februar 2010

MORJESPERSEN

Held og lykke

Anmeld

8. februar 2010

ChatH

Også held og lykke herfra, håber også man kan se en lille baby derinde.

KÆMPE KRAM Chatarina

Anmeld

8. februar 2010

Vingummien

held og lykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.