hvor mange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

mor2piger

jeg er jo ny herinde, så jeg er lidt nysgerrig, hvor mange herinde syer tøj til enten jer selv, eller børn?

jeg elsker at sy, og har syet en del på bestilling, har også en hjemmeside med meget af det jeg har lavet, meeeen efter min seneste datter er kommet til verden er det dog ikke så meget jeg får syet som jeg gerne ville, men lidt bliver det da til

senest er det blevet til en tunika og et sæt til min største datter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Enayia

Hold da op! Hvor er det flot! Jeg har også forsøgt mig med at sy, men det blev nu ikke ligefrem vellykket

Så her bliver det næste jeg skal lære nok at strikke

Anmeld

8. februar 2010

Ranarupta

Wow! Det er godt nok fint!! 
Jeg har absolut ingen erfaring i at sy tøj, men kan det allermest basale på en symaskine - så jeg regner med at tilegne mig nogle færdigheder på maskinen, når det bliver aktuelt. Ellers må min mor lige undervise mig.

Jeg er dog begyndt at hækle meget lidt og så laver jeg patchwork - men det vil nok ikke være sååå pænt til en masse tøj  

/Karina 21+2

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

tak hvor er i søde

kunne også godt tænke mig at lære at strikke, meen det er noget jeg ikke duer til, så er det jo godt man har en farmor

Anmeld

8. februar 2010

Skouboe

mor2piger skriver:

tak hvor er i søde

kunne også godt tænke mig at lære at strikke, meen det er noget jeg ikke duer til, så er det jo godt man har en farmor

Jeg lærte at strikke da jeg var ganske lille af min farmor, og har ikke strikket i over 20 år, indtil jeg blev gravid, så det var meget begrænset hvad jeg kunne finde ud af...

Alt hvad jeg ikke kunne huske/finde ud af lærte jeg her: http://paapinden.dk/

Og lækre gratis opskrifter på det skønneste tøj i alle sværhedsgrader og til alle aldre findes her: http://www.garnstudio.com/lang/dk/kategori_oversikt.php

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.