Lille Frederikke - uge 19+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

tak smukke .. Ja de maver vokser bare helt vildt nu .. Er du præsic 20 + 0  idag ?

Skønt du stadig kan passe dine, mine jeans kan mine lår ikke komme ned i.. hahah!  Men guud hvor er det også dejligt at have graviditets bukser på ..

Ja! Pludselig går det bare stærkt med maverne - det er simpelthen så skønt. Desværre har min hud i ansigtet lige fået sig et hormonchok, jeg ser værre ud end jerusalems ødelæggelse lige for tiden

Er præcis halvvejs, og dermed 20+0 idag. Det må du jo være imorgen, da der kun er 1 dags forskel på vores terminer

Må give dig ret i at graviditetsbukser er dejlige at rende rundt i. Tror også allerede jeg hoppede i mine omkring uge 9, ha ha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Tak søde Dorthe

Ja, det kan jeg, men tro mig - jeg er spændt på at se hvor længe det holder endnu. Lige pt. passer det med at de liiige kan lukkes under maven

Jeg "voksede" selv ud af mine alm. bukser i uge 9  Så du er meget heldig!!

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus skriver:

Jeg "voksede" selv ud af mine alm. bukser i uge 9  Så du er meget heldig!!

Det var tidligt... Men så er det godt at graviditetsbukser også er super behagelige at have på ellers kan jeg varmt anbefale alm. leggins....Jeg sover nærmest med mine på...

Anmeld

7. februar 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Ja! Pludselig går det bare stærkt med maverne - det er simpelthen så skønt. Desværre har min hud i ansigtet lige fået sig et hormonchok, jeg ser værre ud end jerusalems ødelæggelse lige for tiden

Er præcis halvvejs, og dermed 20+0 idag. Det må du jo være imorgen, da der kun er 1 dags forskel på vores terminer

Må give dig ret i at graviditetsbukser er dejlige at rende rundt i. Tror også allerede jeg hoppede i mine omkring uge 9, ha ha.

hahaha ! Hvor er det godt skrevet med huden.. Kan kun sige det samme, har indtil videre været heldig med strækmærker (ingen endnu), men ansigtet ligner jo en teenager på 15 som udelukkende spiser pizza og drikker cola.. Men man kan jo ikke altid være heldig..

Ja det er lidt sjovt at vi er så tæt.. Fedt kan kunne følges ad på den måde ..

Ja de bukser er bare guds gave til gravide

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Det var tidligt... Men så er det godt at graviditetsbukser også er super behagelige at have på ellers kan jeg varmt anbefale alm. leggins....Jeg sover nærmest med mine på...

Det vil jeg ikke byde andre mennesker at se på...

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus skriver:

Det vil jeg ikke byde andre mennesker at se på...

Ha ha ha - orr, hold da op!

Jeg kunne bedre forstå din udmelding, hvis du var en stor kvinde på 100 kg (håber ik jeg får slag i hovedet nu), hvis der er nogle store kvinder derude som følger med

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Ha ha ha - orr, hold da op!

Jeg kunne bedre forstå din udmelding, hvis du var en stor kvinde på 100 kg (håber ik jeg får slag i hovedet nu), hvis der er nogle store kvinder derude som følger med

Jeg er ikke stor...har bare en ulige vægtfordeling syd for maven

Anmeld

7. februar 2010

Risen skriver:

hahaha ! Hvor er det godt skrevet med huden.. Kan kun sige det samme, har indtil videre været heldig med strækmærker (ingen endnu), men ansigtet ligner jo en teenager på 15 som udelukkende spiser pizza og drikker cola.. Men man kan jo ikke altid være heldig..

Ja det er lidt sjovt at vi er så tæt.. Fedt kan kunne følges ad på den måde ..

Ja de bukser er bare guds gave til gravide

Vi kan trøste os selv med, at det forsvinder igen og jeg garantere dig - ligeså snart du sidder med din nyfødte datter i armene, vil du mene at det har været hver en fedtet bums værd

Jeg døjede også med uren hud i min første graviditet, men det forsvandt ligeså stille og roligt igen efter fødslen.

Jep - det er super hygge at vi kan "følges" - så må vi se hvem der føder først om 4½ md... (gud der er ikke længe til)

Anmeld

7. februar 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Vi kan trøste os selv med, at det forsvinder igen og jeg garantere dig - ligeså snart du sidder med din nyfødte datter i armene, vil du mene at det har været hver en fedtet bums værd

Jeg døjede også med uren hud i min første graviditet, men det forsvandt ligeså stille og roligt igen efter fødslen.

Jep - det er super hygge at vi kan "følges" - så må vi se hvem der føder først om 4½ md... (gud der er ikke længe til)

Ja mon ikke ? .. Glæder mig ihvert fald, men pyha sys også det er lidt hårdt at være gravid.. Det er ikke helt så "himmelsk" som alle siger.. Det er nok mere tiden efter graviditeten som er det..

"Jep - det er super hygge at vi kan "følges" - så må vi se hvem der føder først om 4½ md... (gud der er ikke længe til)" - Ej fik lige et sug i maven da jeg så den sætning.. Det er jo helt vildt hva ? Om 4,5 måned ligger vi og skriger på et hospital..

Anmeld

7. februar 2010

Risen skriver:

Ja mon ikke ? .. Glæder mig ihvert fald, men pyha sys også det er lidt hårdt at være gravid.. Det er ikke helt så "himmelsk" som alle siger.. Det er nok mere tiden efter graviditeten som er det..

"Jep - det er super hygge at vi kan "følges" - så må vi se hvem der føder først om 4½ md... (gud der er ikke længe til)" - Ej fik lige et sug i maven da jeg så den sætning.. Det er jo helt vildt hva ? Om 4,5 måned ligger vi og skriger på et hospital..

Jeg tror det handler lidt om hvad man selv gør det til. Trods bumser og fedtet hår ind imellem, så nyder jeg rent faktisk at være gravid - eller jeg nyder at bære rundt på et lille liv.. Og sparkene derinde fra er jo helt fantastiske. Den bedste følelse i verden

Ja, det er lidt vildt at der ikke er længere tid til.  Jeg glæder mig også som et lille barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.