Jeg har sgu meldt Stella til..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Tynen

.. Ridning!
- Og så endda uden hendes fars viden og dermed protest!
Hun står så som nr. 50 på ventelisten, så jeg har lidt tid til, at bearbejde ham

Vi var i dag ude ved mine niecers hest sammen med min søster - Skulle bare lige være et hurtigt visit på max 3 kvarter - 1 time, men endte så med at blive næsten 3 timer istedet.
Stella ville IKKE af hesten da hun først var kommet op - Så må vi se om barnet kan gå i morgen for bare ømhed i lårbasserne 

Smider lige lidt blandende billeder fra i går - Vi skal jo holde barnedåb med tøndeslagning for de små på søndag, så forberedelserne er så småt i gang.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

bette

haha ej hvor fedt.. hun er bare en ægte tøs.. hehe

Anmeld

7. februar 2010

Muffinmus

He he, hun er da bare en hestepige hvad...godt stig ikke kan nå at bokke sig for meget

Anmeld

7. februar 2010

Susan1978

Nice pics Tunis. 

er godt nok slet ikke til Heste, men selvfølgelig skal Stella da gå til ridning.  

HVor har i købt den der tønde.. den virker nemlig ikke så stor og klodset.

vi skal holde fastalavn i min hjemmelavet mødregruppe på søndag og kunne godt bruge sådan en fix lille sag.

Anmeld

7. februar 2010

Joan ( Smallie )

For hulan det er bare nogen lækker unger du har dig.

Jaaaa hun bliver en rigtig heste pige der er helt sikkert. Men det ser ud til hun rigtig nyder det.

Anmeld

7. februar 2010

Marco2

Emily taler også hele tiden om heste, så jeg havde også overvejet det, men var kommet frem til at hun var for lille. Men det kan de måske sagtens allerede? Er godt klar over at de bliver trukket rundt...

AG - også tidligere hestepige.

Anmeld

8. februar 2010

Nadi

Du har dig altså bare en dejlig pige!! Og hvor er Paw da bare en lækkermås med det skønne store smil

Nu tænker jeg sådan lidt at Stig kan vel ikke brokke sig over at hun bliver en heste-pige -han er jo selv faldet for en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.