Shit med konflikter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Siber

åh den kære Johanna, vi har bare såååååå mange konflikter lige for tiden.

Det er jo saftsusema lige meget hvad, så skal damen noget andet, og jeg får snart pip. Hvis man siger nej eller den pædagogiske du skal gøre det eller det, så hyler hun op. Det ender altid med at hun hyler som en stukken gris. Alting skal hun gøre selv, og det er også ok, hvis hun så bare gør det! også skal hun bare alt muligt mærkeligt på sin vej, og trækker tiden ud!

Jeg håber snart denne fase er overstået og nu fik jeg luft, tak

Knus SIber, der er godt brugt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Tynen

De kære børn!
Utroligt at noget man elsker så højt, kan drive en så meget til vanvid at man får direkte lyst til at bekaste sig ud af vinduet

Sender dig sgu lige en krammer - Tør ikke skrive så meget om situationen herhjemme

/Trine

Anmeld

7. februar 2010

Siber

Tynen skriver:

De kære børn!
Utroligt at noget man elsker så højt, kan drive en så meget til vanvid at man får direkte lyst til at bekaste sig ud af vinduet

Sender dig sgu lige en krammer - Tør ikke skrive så meget om situationen herhjemme

/Trine

Det er nok klogt at ikke udtale sig når det går godt, taler af erfaring

Men ja hun kan virkelig drive mig til vandvid.

Når hun skal have tøj på, kan hun komme i tanke om at hun selv ville have gjort det, så tager hun alt af for at gøre det selv. Når hun vil ind i bilen, vil hun selv kravle ind og sætte sig, Når vi skal spise mad vil hun selv hælde op, når hun skal have børste tænder vil hun selv................og jeg kunne blive ved.

Håber snart denne selvstændigheds fase er slut over and out!

Det er helt ok at hun gerne vil selv, men hvis man med det mindste hjælper gør hun alt forfra, hvis man spørger om hun skal have hjælp, så råber hun bare, jeg klarer det selv. Det er det der råberri der også driver mig helt ud.

Hvis man nærmere sig hende, så tror hun straks at man skal et eller andet, hjælpe osv, så står hun bare og råber - madam skrap! Vi siger til hende at hun ikke behøver at råbe, og jeg går bare forbi og det må jeg gerne

Nå ikke mere fra mig, nu fik jeg luft igen

Jeg tror jeg skal filme det så I kan se

Knus Siber

Anmeld

7. februar 2010

Louise mortil4

Siber skriver:

åh den kære Johanna, vi har bare såååååå mange konflikter lige for tiden.

Det er jo saftsusema lige meget hvad, så skal damen noget andet, og jeg får snart pip. Hvis man siger nej eller den pædagogiske du skal gøre det eller det, så hyler hun op. Det ender altid med at hun hyler som en stukken gris. Alting skal hun gøre selv, og det er også ok, hvis hun så bare gør det! også skal hun bare alt muligt mærkeligt på sin vej, og trækker tiden ud!

Jeg håber snart denne fase er overstået og nu fik jeg luft, tak

Knus SIber, der er godt brugt!

det kender vi alt for godt her hjemme, det er nu mest Liv med tøjet og gøre ting selv og Lærke der bliver mega sur hvis hun får nej. Men Freja er nu heller ikke nogen engel selv, så der er ikke så meget melidenhed hvis de små driller hende eller omvendt, de starter gerne selv op hvis der ikke er andre der gidder

Du skal lige ha en  ved altfor godt hva det er i er gennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.