Hej Anja.
Det undrer mig meget, at de lægger vægt på, at du skal lave kaffe og den slags. Det er vel ikke mocca-master, du er i gang med at uddanne dig til.
Jeg har tidligere erfaret, at praktikanter bliver udnyttet lidt til disse små-gerninger. Praktikanter bliver set lidt som opvartere for det faste personale, og det er jo bestemt ikke det, der er meningen med en praktik. Du indgår vel ikke som en del af normeringen. Sådan plejer det ikke at være. Det skal du være opmærksom på, så de ikke udnytter, du er der. Bare et godt råd. Og ja, selvfølgelig skal du vise at du kan samarbejde, men det skal ikke være som samarbejdende tjenestepige. Hmpf... sidder og bliver lidt knotten over de "forlanger" det af dig.
Men det er da dejligt, du befinder dig godt med målgruppen. Det var jeg meget spændt på at høre, eftersom du ikke havde prøvet at arbejde med dem før.
Min opgave er så godt som færdig. Jeg har sat det sidste punktum, men kan rette og rette hver gang jeg åbner dokumentet. Så jeg vil snart have det trykt, så den bliver lukket på den måde. Jeg er træt af den, og er ved at kaste op over at skrive følelsesmæssige belastninger og sygehussocialrådgiver +o( argh der kom det :D
Men det har været et spændende forløb, og jeg har da fået en dybere forståelse for hvordan man som socialrådgiver kan blive påvirket af sit arbejde. Jeg er rimelig tilfreds med resultatet, men har mine tvivl, om det nu er det de vil høre. Men det skal vise sig til eksamen midt i juni. Datoen er hemmelig for alle andre end Jeppe :)) Vil være så ked af det, hvis jeg ikke består, så der skal familien ikke stå udenfor og vente. Det skal de ikke udsættes for.
Knus fra st.
Anmeld