Opdate på brev til farmor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

N&J

Ja tænkte at jeg hellere måtte skrive en lille opdate på hele historien. 

Jeg sendte brevet og hun burde have modtaget den sidste onsdag, så eftersom brevet ikke er kommet tilbage til mig (heldigvis) så har hun jo nok fået den. Jeg har dog ikke hørt fra hverken hende eller Nikitas far, og da jeg ikke har hørt fra ham, finder jeg kun to mulige senarier muligt, hun vil vente til han kommer på weekend derhjemme med at diskutere det med ham (han bor i kbh og hun i sønderjylland) eller at hun har valgt at tie stille og lade ham fortælle det når han er klar... men selvfølgelig er jeg ikke sikker.

Men for mit vedkommene er det ligesom det, jeg har gjort hvad jeg kunne og vil i stedet koncentrere mig om min skole og ikke mindst min lille vidunderlige datter som fylder et år lige om lidt.. Men mange tak for jeres støtte og råd.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

mariamiss6

det lyder da godt, at du har sendt brevet altså....

Jeg er spændt på om du hører fra farmor, og også på farens reaktion...

Anmeld

7. februar 2010

N&J

mariamiss6 skriver:

det lyder da godt, at du har sendt brevet altså....

Jeg er spændt på om du hører fra farmor, og også på farens reaktion...

Farmands reaktion er mere frygtet her, ved han bliver rigtig vred på mig, men det handler bare ikke om ham så.. og helt ærligt så burde han jo selv have fortalt hende det, jeg tænker at hun vælger at gøre som han vil og det er ikke at have nogen kontakt til Nikita, men det okey, i det mindste så ved hun nu at hun eksistere..  så skulle der nogensinde ske mig noget, så vil det måske være lettere for Tue at tage del i hendes liv når hans mor nu ved det.. men det bliver forhåbentlig ikke aktuelt, men så kan jeg da i det mindste komme videre med mit liv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.