I må lige se den her.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Tina2

Milas er jo fuldstændig vild med Toget Thomas, så Thomas syntes bestemt han skulle ha' en seng som var lavet som Toget Thomas:-)

Her er resultatet, er den ikke bare mega flot??? Jeg er sgu så stolt af ham, han har lavet den helt selv og kun ud fra et billede af det legetøjs-Thomas tog som Milas har:-)

Han har låst sig inde på værelset i en time nu her og samlet den og nu fik Milas så lov at se resultatet:-) Han er ellevild:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Heidimed lea

det er da sindsyg flot Tina... han er bare dygtig.   jeg skulle sige fra Lars som skulle sige til Thomas at det bare er flot. Lars ville vist ønske der var meré overskud i vores familie til at lave noget som det.    er ret sikker på at Lars også kunne gøre det.

han er ikke uden evner ham Thomas flot

kram Heidi

Anmeld

7. februar 2010

Tina2

Heidimed lea skriver:

det er da sindsyg flot Tina... han er bare dygtig.   jeg skulle sige fra Lars som skulle sige til Thomas at det bare er flot. Lars ville vist ønske der var meré overskud i vores familie til at lave noget som det.   er ret sikker på at Lars også kunne gøre det.

han er ikke uden evner ham Thomas flot

kram Heidi

Tak skal du ha' Heidi:-)

Ja, her har sgu sådan set heller ikke været tid til det midt i masser af arbejde i firmaet + alt det byggeri. Hende fra Designa kommer og måler op til skabe i bryggerset tirsdag, trægulvet kommer d. 18. feb og køkkenet kommer 3. marts, så her er nok at se til med at blive færdig til det:-)

Men han mente altså helt sikkert Milas skulle ha' en seng med Toget Thomas:-) Så han har TAGET sig tid til det, er stået op kl. 7 flere weekender og kørt ind i firmaet og malet på den osv:-)

Og Milas blev bare sååå glad:-)

Hils Lars og dine skønne unger!

Anmeld

7. februar 2010

Carina78

Kæft hvor er den da FED!!!!!!!!!!! Liva og Hjalte er også helt vilde med den - Liva synes at Hjalte også skal have sådan en

Thomas er FOR SEJ!!!!! Det er jo helt vildt!! Men det var jeg jo ikke i tvivl om

Anmeld

7. februar 2010

AnnaMetteogJulie

Hej Tina

Fuck hvor er den altså bare total fed:-) Han er godt nok dygtig ham Thomas! Det er da bare enhver drengs drøm:-)

Knus Anna Mette

Anmeld

7. februar 2010

HelleBelle

ÅRH heldige Milas, den er bare så fin!!!!!

Anmeld

7. februar 2010

Tina2

Tak skal I ha, jeg ved Thomas også er ret stolt af sit værk, især ansigtet:-)

Og han har arbejdet hårdt på den den skulle blive færdig oveni alt det byggeri vi har gang i.... Er stået op kl. 7 i weekenderne for at tage ind og male osv:-) Den har stået i firmaet:-)

Han har lige sat små tryklamper op under "taget" i den så Milas kan tænde lidt lys, når han ligger derinde.... Rigtig hyggeligt! :-)

Anmeld

7. februar 2010

Fines mor

Fedt seng ;-)) Den kan han godt være stolt af...

Det næste bliver vel et prinsesseslot?? Hihi

Anmeld

7. februar 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Fedt seng ;-)) Den kan han godt være stolt af...

Det næste bliver vel et prinsesseslot?? Hihi

He he, jeg tror ikke Filuca vil gå over til juniorseng igen, og det bli'r nok lidt voldsomt med sådan en seng i alm str... Iøvrigt er hun jo på ingen måde prinsessepige

Anmeld

7. februar 2010

Susan1978

han skal da lige have en masse fra mig her også.

Så sej...    Milas må synes han er verdens sejeste far..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.