hjælp mig med at finde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

creative

Hej er der nongle af jer der har kendskab til så nongen gel- poser man kan varme og køle, de skulle være super gode til vis man er blivet syet eller vis man har øme bryster af at armme ? har læst om dem i en bog men jeg ved ikke hvor man får dem eller hvad de heder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

MissMikkelsen

kender godt til de der poser men selvom det måske falder lidt udenfor dit spørgsmål tillader jeg mig alligevel at komme med en opskrift på hjemmelavet varmepude og hjemmelavet kølepude.

Til varmepuden skal du bruge:

En strømpe (eller et "betræk" i den form du ønsker puden skal have) og 1 kg ris (måske mere hvis du ikke bruger en strømpe) Derefter hælder du bare risene ned i strømpen og slå en knude så de ikke kan løbe ud og vupti du har en varme pude der kræver ca 1½ min. i microovnen så er den varm. Posen kan genbruges MANGE MANGE MANGE gange uden problemer

Til kølepuden skal du bruge:

En frysepose og det der brune sæbe der er som gele i en bøtte.... Du kommer så meget brun sæbe i som du ønsker størrelsen på posen skal være. derefter ligger du posen i fryseren i et par timer (min ligger altid i fryseren - klar hvis der bliver brug for den) Man skal bare lige huske at vikle et stykke stof om den inden man ligger den på huden.......

Anmeld

7. februar 2010

BK

creative skriver:

Hej er der nongle af jer der har kendskab til så nongen gel- poser man kan varme og køle, de skulle være super gode til vis man er blivet syet eller vis man har øme bryster af at armme ? har læst om dem i en bog men jeg ved ikke hvor man får dem eller hvad de heder

Jeg har en, men kan dog ikke lige finde den så jeg kan ikke sige dig hvad den hedder.... Men den er købt enten i Matas eller på Apoteket... Du skal bare forklare hvad den skal bruges til, så ved de de...

Anmeld

7. februar 2010

missKat

de har dem på NoTanShop.com, mener også jeg har set dem på andre hjemmesider, men det var lige denne jeg kom i tanke om først.

se under tilbehør/graviditet 
koster 160 kr

Anmeld

10. februar 2010

creative

tak for svarne jeg vil staks gå igang med at søge

Anmeld

10. februar 2010

6800

En af mine kollegaere laver hvedepuder, som både kan bruges som varmepuder (varmes i micro eller ovn) eller som kølepuder (lægges i fryser), de er helt fantastiske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.