Sikke en omgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Munder

Puha. Som I ved fik Andrea feber i søndags, og jeg havde nogle dage hjemme med hende. Onsdag måtte jeg så selv lægge mig, og har ligget med 40 i feber..

Efter en tur til vagtlægen fik vi begge konstateret streptokogger(staves?)og er kommer på penicillinkur.

Her til morgen er det så første dag jeg er vågnet uden feber, men er stadig mat og influenza"agtig".

Føj den har ikke været sjov, specielt fordi Andrea er manisk ræd for medicin, så vi har et show med hende hver gang, hun bliver fuldstændig hysterisk. Vi har prøvet simpelthen alt, både flydende skult i alt, tabletter og det flydende der stinker af tutti frutti....kom med jeres fif piger, vi har brug for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Mimic

de små engangs sprøjter er geniale, man kan lægge medicinen bagerst i munden så det er næsten umuligt at spytte ud... eller man kan holde dem for næsen så de er tvunget til at synke (lidt voldsomt men det virker faktisk) og ellers er der den her som vi har haft rigtigt gode erfaringer med:

http://www.medicinus.dk/default.asp?side=Produktfakta&side_id=3335&submenu_id=2163

og rigtig god bedring til jer begge

Anmeld

8. februar 2010

3rollinger

Puha. Som I ved fik Andrea feber i søndags, og jeg havde nogle dage hjemme med hende. Onsdag måtte jeg så selv lægge mig, og har ligget med 40 i feber..

Efter en tur til vagtlægen fik vi begge konstateret streptokogger(staves?)og er kommer på penicillinkur.

Her til morgen er det så første dag jeg er vågnet uden feber, men er stadig mat og influenza"agtig".

Føj den har ikke været sjov, specielt fordi Andrea er manisk ræd for medicin, så vi har et show med hende hver gang, hun bliver fuldstændig hysterisk. Vi har prøvet simpelthen alt, både flydende skult i alt, tabletter og det flydende der stinker af tutti frutti....kom med jeres fif piger, vi har brug for dem

Hej Dorthe

Puha, det lyder som en rigtig haard omgang.

Mht medicinen saa har jeg til gengaeld to boern der elsker at faa medicin. Faktisk skal vi nogen gange give den der ikke er syg vand, fordi han/hun bliver misunderlig over at den syge skal have medicin.

Og det vi altid har gjort er at bruge engangssproejten som Linda ogsaa naevner. Nu de er saa store som de er faar de ogsaa af og til selv lov at sproejte ind i munden hvilket goer det endnu sjovere.

Naa, Sofia graeder.

God bedring til jer begge.

Knus

Trine

Anmeld

8. februar 2010

Stumpen

Jeg har ingen gode råd... Da Mathilde havde skoldkopper havde hun kun feber til nat og vi gav hende flydende pinex med magt..

Men rigtig god bedring til jer begge to..

Qnus..

Anmeld

8. februar 2010

Munder

Vi har fundet et hemmeligt middel. Vi blander den med Is og krymmel, så lægger frøken stædig ikke mærke til noget, men sidder lykkeligt og mæsker sig i dessert

Jeg er desværre stadig syg, hvor længe kan det mon vare

Anmeld

8. februar 2010

82Miraklet

Munder skriver:

Vi har fundet et hemmeligt middel. Vi blander den med Is og krymmel, så lægger frøken stædig ikke mærke til noget, men sidder lykkeligt og mæsker sig i dessert

Jeg er desværre stadig syg, hvor længe kan det mon vare

Det var da bare en super ide..... God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.