Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

Heidi B

Ja så er det Jeppe og Mikkels tur til at have skoldkopper. De er overhovedet ikke påvirket af det, endnu. Men det KLØR!!!

Mikkel har en smule flere end Jeppe, men til gengæld har Jeppe mange store.

Syens jeg havde læst at de ville komme over nogle timer, men vi opdagede den første onsdag aften, og de kommer stadig???

Men kender i andet en zink, kartoffelmel eller sådan en zinkagtig spray til at tage kløen???

Spændende hvor længe de skal være hjemme..

Knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

3rollinger

Hej Heidi

Jeg har ikke saa meget andet at byde ind med end God Bedring til Dem

Knus

Trine

Anmeld

6. februar 2010

Stumpen

Mathilde og Victorias kom over tre dage, så tror I er fredet fra nu af..

GOd bedring med dem..

Qnus..

Anmeld

7. februar 2010

Munder

Håber de er ved at være ovenpå igen. Andrea har ikke haft skoldkopper endnu, så jeg kan ikke svare, men der er da vist noget man kan købe på apoteket, der skulle lindre kløen.

Anmeld

7. februar 2010

g.seerup

man kan få noget spay der skulle lindre på apoteket fra A-derma, det lod til at virke på vores unger og rigtig go bedring

Anmeld

8. februar 2010

Heidi B

Ja jeg tror vi er ved at være gennem det.... De har ikke været specielt præget af det.... bortset fra kløen.... Far har fri idag og imorgen så må vi om det ikke er tid til at komme i børnehaven igen...

Jep vi købte spray på apoteket, som de dog ikke ville have på.... Men det hjalp på kløen så vi kunne få to sammenhængne timers søvn...

Heidi

Anmeld

9. februar 2010

Pia.

Heidi Bakke skriver:

Ja jeg tror vi er ved at være gennem det.... De har ikke været specielt præget af det.... bortset fra kløen.... Far har fri idag og imorgen så må vi om det ikke er tid til at komme i børnehaven igen...

Jep vi købte spray på apoteket, som de dog ikke ville have på.... Men det hjalp på kløen så vi kunne få to sammenhængne timers søvn...

Heidi

De er savnet i børnehaven... - Der er godt nok et par stykker der nede der har været ramt af skoldkopper - Emilie fra Mads Frederiks og Mikkels stue er også ramt de her dage Og der er mange ink. Mads F. der har været ramt af Roskilde syge.. Mads var hjemme i 1½ uge pga. roskilde syge og hoste - men er frisk tilbage... forresten kom han hjem i går og sang lige alfabetet for mig - meget imponerende ...

Kommer I på fredag til fastelavns festen ?

Anmeld

9. februar 2010

Heidi B

Hej Pia...

Regner egenlig med de skal afleveres imorgen... De har ikke flere blære på skoldkopperne, og så må de vidst gerne komme afsted...

Jep vi kommer(om alt går vel) på fredag. Jeppe skal være spiderman og Mikkel skal være ildmanden fra Ben 10, der er det store hit herhjemme.

Jeppe og Mikkel interessere sig også meget for bogstaver, og vi skal tit synge abc sangen. Og om aftenen skal vi stave deres navne. De spørger også tit"hvad starter det med" Og kan kende J og M. Jeppe spørger tit stå der eppe??? Sødt.

Godt at høre i er ovenpå igen...

Knuz

Anmeld

9. februar 2010

Pia.

Dejligt de er ved at være friske igen begge to... - Her er det selveste Ben10 der kommer på fredag - det skal Mads nemlig være *S* - Så det skal nok blive rigtig hyggeligt, kan forstå på min søster de var uden for på lejepladsen sidste år så der skal vel være plads til en flyverdragt under ben 10 dragten  - hvad med dig og manden skal I klædes ud ?

Knus...

Anmeld

9. februar 2010

Heidi B

Nope ingen udklædning til os.

Begge dragter er også 116.... Så må vi se om det kan nå udover flyverdragterne....

Skal du klædes ud da???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.