Vægttab efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

baby2010

Hej piger,

1. Hvor meget tabte du under fødslen?

2. Hvor meget havde du tabt efter 3 måneder?

3. Hvor meget havde du tabt efter 6 måneder?

Hilsen Julie 36+3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Halbschön

baby2010 skriver:

Hej piger,

Hilsen Julie 36+3 

Jeg tog omkring 20kg på under graviditeten.

Efter 1mdr havde jeg smidt 15kg (var først på vægten der).

Og nu 3mdr efter har jeg smidt alle 20kg...

Er overvægtig i forvejen, så nu er det bare alt det andet jeg bøvler med at få af!

Anmeld

6. februar 2010

Mira0911

Tog 18 kg på..

Under fødslen tabte jeg mig 8 kg...

Tabte ikke noget særligt efter 1 - 6 mdr...

Bøvler stadig med at komme af med noget... Men ikke noget ud af det nu, jeg ville ikke bruge tiden på at gøre min mave til, som den var før jeg blev gravid, når jeg ved jeg skal have en mere,  så alt det hårde, venter jeg med, til jeg har fået den sidste... :)

Anmeld

6. februar 2010

Leneur

Jeg tog 10 kg på under min graviditet. Præcis en uge efter havde jeg smidt 14 kg men nu hvor hun faktisk snart er et halvt år så er de 4 kg røget på igen, så nu vejer jeg det samme som før jeg blev gravid.... :-(

Anmeld

6. februar 2010

Mette-Marie

Jeg tog 15,5 kg på. (58 kg/177 før jeg blev gravid)

Tabte mig 10 kg under fødslen og havde tabt ialt 21 kg, da Oskar var en uge gammel.

Jeg tabte mig "kun" 2 kg ved at amme. Men det betød også, at jeg i alt tabte mig 23 kg, indtil jeg stoppede med at amme.

Anmeld

6. februar 2010

baby2010

Spændende! Utroligt, at man kan tabe sig så meget ved fødslen alene - det lyder utroligt  Jeg troede faktisk ikke "det" (baby, fostervand, moderkage mv.) vejede så meget!?!

Anmeld

10. februar 2010

Tina2

baby2010 skriver:

Spændende! Utroligt, at man kan tabe sig så meget ved fødslen alene - det lyder utroligt  Jeg troede faktisk ikke "det" (baby, fostervand, moderkage mv.) vejede så meget!?!

Mener de siger at det vejer ca 10 kg med alt det.... Øget blodmængde osv....

Jeg tog 25 kg på 1. gang (havde tabt 30 kg da min datter var 4 mdr)

". gang tog jeg 31 kg på og havde tabt dem alle da min søn var 9½ mdr...

Anmeld

10. februar 2010

Ina33

baby2010 skriver:

Hej piger,

Hilsen Julie 36+3 

I min første graviditet startede jeg med at tabe mig 10 kg., ved fødslen havde jeg dog taget de 10 kg. på + 4 mere. Efter fødslen vejede jeg selvsagt mindre end jeg gjorde inden jeg blev gravid.

Så min kamp blev at tage på, og ikke at tabe mig...

I min anden graviditet startede jeg med at tabe mig 8 kg., dem tog jeg på igen + 6 kg..

Endnu engang kæmpede jeg for at tage på efter fødslen, og altså ikke at tabe mig.

Anmeld

12. februar 2010

Nanna1985

1. Hvor meget tabte du under fødslen? Tabte mig ikk vildt.. En 6-7 kilo.. Havde taget 25 kilo på..

2. Hvor meget havde du tabt efter 3 måneder? Tabte 16 kilo på 3 uger.. Derefter tabte jeg intet.. Tog på igen

3. Hvor meget havde du tabt efter 6 måneder? Kun 10 kilo i alt siden min første datter blev født.. Da min datter var 2 år, havde jeg tabt mig 31 kilo var så STOLT af mig selv..

Blev gravid igen, kun 6 måneder efter at have tabt alle de kilo Endte med at tage 23-25 kilo på igen  Tabte 12 kilo på på 6 dage  Min pige er 5 mdr nu og mangler stadigvæk at tabe mig 12 kilo, men KÆMPER... Har aldrig ammet mine piger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.