Skal jeg snart føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

CamillaKa

Hej piger..

Jeg har de sidste par dage haft mange menslignende smerter og ondt i lænden, og har også haft kraftige plukveer. Er det tegn på at fødslen snart går igang eller kan der gå længe endnu?

Det ville da være dejligt hvis der snart sker noget..

Camilla 38+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

CarinaSB

jeg havde det sådan i en uge inden jeg fødte Men du kan da være heldig at det er lige rundt om hjørnet

Anmeld

5. februar 2010

baby2010

Min JM sagde til mig, at der sagtens kunne gå uger med det  Nogle kvinder får endda meget smertefulde plukveer i flere timer, som desværre går i sig selv igen, og så kan der gå flere dage uden! Virkelig irriterende... Håber det er the real deal for dig! Bliver også spændende at se "hvem" du har i maven!

Julie 36+2

Anmeld

5. februar 2010

CamillaKa

Nå øv.. troede ellers lige det snart ville ske! Så må vi bare vente, puha tiden går langsomt..

Anmeld

5. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
CamillaKa skriver:

Nå øv.. troede ellers lige det snart ville ske! Så må vi bare vente, puha tiden går langsomt..

kender det...

Og jeg er netop en af dem som pludselig får "angreb" hvor jeg tænker "nu er dte sgu nu", men nah....

Tålmodighed er bare IKKE hvad jeg har mest af lige nu... heldigvis ved jeg da at der går MAX 13 dage før jeg har prinsessen hos mig

Håber at det er the real deal for dig, søde! (puster lige en lille håndfuld vestøv... shh)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.