Gave ide til min kone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

karstenk

Hej

Vi har været forældre i nogle få måneder og min kone har snart fødselsdag. Er der nogen som har en god gave ide? Når jeg spørger her på baby.dk, må det jo gerne være lidt "baby-agtigt" ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

kiroo

uhha det er svært når man ikke kender din kone, kvinder er som bekendt ikke så nemme at købe gave til. hvad med noget yt undertøj, nu hvor hun har fået sin krop igen, evt en flot amme bh change har nogen okay flotte nogen..

Anmeld

5. februar 2010

SaNiNa

Jamen hvis det var mig som skulle have gave så ville jeg nok ønske det ikke var "baby agtig" din kone har lige fået sin krop tilbage efter lang tid hvor hun har skulle dele den med jeres barn.

Så måske en lækker middag et smykke, lækkert undertøj. og hvis det skal være noget med jeres skal være med i kunne den billede serie med din kone og jeres barn og nolge af jer allesammen sikkert være et hit.

Stort tillykke med din kones fødselsdag, håber du finder den helt rigtig gave

Anmeld

5. februar 2010

Diana...

Uhh hvis det var mig der lige havde født og havde fødselsdag jamen så tror jeg faktisk at jeg ville ønske mig noget til mig selv noget forkælelse efter endelig at få sin egen krop igen. Hvad med en gang wellness eller noget i den djur. 

Anmeld

5. februar 2010

Klumpe-dumpe

karstenk skriver:

Hej

Vi har været forældre i nogle få måneder og min kone har snart fødselsdag. Er der nogen som har en god gave ide? Når jeg spørger her på baby.dk, må det jo gerne være lidt "baby-agtigt" ;-)

Uha jeg stemmer helt klart for en omgang wellnees.... Jeg gad virkelig godt, at der var en venlig sjæl, der havde givet mig et gavekort til massage.

/Trine.

Anmeld

5. februar 2010

ønskebørn74

karstenk skriver:

Hej

Hvad med en diamant i vielses ringen.. Det er ikke så dyrt som man regner med

Anmeld

5. februar 2010

mathildemb

Jeg stemmer også helt klart for noget selvforkælelse, så hun rigtig kan føle sig lækker og forkælet. Hvad med en ansigtsbehandling hos en kosmetolog? 

Ellers synes jeg også- som en af de andre foreslog- at billeder af mor og barn (og evt også af far) hos en fotograf er en super idé, som hun garanteret vil blive rigtig glad for. Har set de skønneste sort/hvide fotoserier. Har dog ingen idé om hvad det koster, men tror bestemt det er pengene værd uanset prisen.

Held og lykke med at finde på noget.

Anmeld

5. februar 2010

Corn

Jeg ville ønske mig selvforkælelse....

Massage, en manicure/pedicure, en af de helt store frisør besøg, et spa-ophold....

Noget der er stemplet til kun hende... Så hun ikke glemmer kvinden, der deler krop med moren

Anmeld

12. februar 2010

han

Hvad med en wellnesspakke, hvor der er selforkælelse og afspænding i. Prøv at se på www.fysicon.dk, der er både gaveideer til mor og barn.

Anmeld

12. februar 2010

Miamaja

Hvis det var mig saa ville jeg helst have en dejlig middag ude MED baby. I den alder kan de nemt komme med og jeg ville absolut ikke vaere uden dem et sekund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.