Undskyld mig...men er satme rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Loggidut

Hvad er det lige for noget gøgl...hvad fejler folk i deres syge hoveder.

De folk der er så hjernelamme, fatter satme ikke hvad det vil sige at putte et barn i jorden.

Undskyld mig, men jeg er ikke færdig med den her sag endnu.

Jeg er vred, vred vred vred...og dum som en dør, jeg bliver ved med at tro på folk som har behov for hjælp...bliver ved med at lange en grab ud til dem der ligger ned, dem hvis smerte jeg kan forstå fordi jeg har stået lige der, midt i hele lorten!

Det sådan en syg person gør mod mig, og mod min oplevelse af at begrave mit barn...kan slet ikke beskrives...

jeg er vred...og jeg fatter ikke en hujende skid af hvad satan der forgår i deres syge hoveder!

Jeg hader folk for at påbegynde noget så sygt, hvad er det de mangler...den dag de virkelig får lov at føle hvad det vil sige at skulle putte deres barn i jorden...den dag kan de satme lære man ikke spøger med folks følelser.

undskyld mig...men jeg er altså vred!

Jeg ved det her er cyberspace, jeg har ikke magten over det, og vil ikke have det...men jeg vil meget gerne have at folk stopper med at trampe på alt der er helligt for mig.

hader virkelig de syge følelsesforladte idioter.

Er virkelig vred.

forventer sgu ikke i andre skal deltage i den her tråd, men jeg skal altså have luft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Rasmine

4. februar 2010

Stumpen

Der er heller ikke så meget at sige til det...

Jeg forstår dine følelser omkring den debat der har kørt, det er...........Ja jeg mangler ord...

Anmeld

4. februar 2010

Helle30

Jeg har det nøjagtigt som dig Slogs. Du havde bare modet til at rase ud - og jeg støtter dig fuldt ud. Stod vedkommende foran mig (og jeg har lyst til at opsøge den situation) så skulle jeg spille Wii-konfuforfanden i udstrakt grad.

- Helle - også rasende

Anmeld

4. februar 2010

Louise mortil4

jeg vil lige gi dig et kan sgu godt forstå du har det sådan

Anmeld

5. februar 2010

bette

heidi... fatter ikke hvad der sker...

Anmeld

5. februar 2010

..

Kan godt se at det hele virker underligt men jeg sidder altså og er meget i tvivl om hvor vidt historien er sand eller ej.. Vi tackler jo alle sorg forskelligt og hvad nu hvis hun ved at skrive herinde kan komme væk fra realiteterne og på den måde holde det hele lidt på afstand?

Hvis hun lyver er det virkeligt sygt men hvis det er rigtigt er det sq synd for den stakkels pige at alle sabler hende ned.. Hvad med billedet af hendes lille datter?

Anmeld

5. februar 2010

Loggidut

sådan her har Henrik skrevet idag i debatten...

Jeg vil gerne understrege, at vi har undersøgt sagen til bunds inden vi lukkede tråd og profil. Alt er blevet belyst, da det ikke er noget vi bare gør uden videre, og da slet ikke i en situation som denne.

Jeg vil ikke oplyse jer detaljerne i de undersøgelser jeg har foretaget, da jeg i forvejen har meget få redskaber at gøre med. Men jeg har været vidt omkring for at finde oplysninger.

Jeg vil desuden lige minde alle om, at man stadig holder en sober tone i debatterne.

/ Henrik

den vælger jeg at tro på!

Og jeg er stadig lige så vred, det er virkelig en usmagelig sag!

Anmeld

5. februar 2010

Stumpen

sådan her har Henrik skrevet idag i debatten...

Jeg vil gerne understrege, at vi har undersøgt sagen til bunds inden vi lukkede tråd og profil. Alt er blevet belyst, da det ikke er noget vi bare gør uden videre, og da slet ikke i en situation som denne.

Jeg vil ikke oplyse jer detaljerne i de undersøgelser jeg har foretaget, da jeg i forvejen har meget få redskaber at gøre med. Men jeg har været vidt omkring for at finde oplysninger.

Jeg vil desuden lige minde alle om, at man stadig holder en sober tone i debatterne.

/ Henrik

den vælger jeg at tro på!

Og jeg er stadig lige så vred, det er virkelig en usmagelig sag!

Han skriver også at der ingen børnebegravelser finder sted i roskilde i weekenden..

Men trådstarteren er her endnu, profilen minlilleengel eller hvad hun hed er fremhævet endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.