Hvad er det lige for noget gøgl...hvad fejler folk i deres syge hoveder.
De folk der er så hjernelamme, fatter satme ikke hvad det vil sige at putte et barn i jorden.
Undskyld mig, men jeg er ikke færdig med den her sag endnu.
Jeg er vred, vred vred vred...og dum som en dør, jeg bliver ved med at tro på folk som har behov for hjælp...bliver ved med at lange en grab ud til dem der ligger ned, dem hvis smerte jeg kan forstå fordi jeg har stået lige der, midt i hele lorten!
Det sådan en syg person gør mod mig, og mod min oplevelse af at begrave mit barn...kan slet ikke beskrives...
jeg er vred...og jeg fatter ikke en hujende skid af hvad satan der forgår i deres syge hoveder!
Jeg hader folk for at påbegynde noget så sygt, hvad er det de mangler...den dag de virkelig får lov at føle hvad det vil sige at skulle putte deres barn i jorden...den dag kan de satme lære man ikke spøger med folks følelser.
undskyld mig...men jeg er altså vred!
Jeg ved det her er cyberspace, jeg har ikke magten over det, og vil ikke have det...men jeg vil meget gerne have at folk stopper med at trampe på alt der er helligt for mig.
hader virkelig de syge følelsesforladte idioter.
Er virkelig vred.
forventer sgu ikke i andre skal deltage i den her tråd, men jeg skal altså have luft!
Anmeld