Min afslappede baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mor til David skriver:

Uh hvor jeg glæder mig til det er min tur!

Skønt med "gode" tal

Er dit navn forresten Linda? 

Ja, undskyld hvis det er lidt malplaceret at spørge midt i en tråd om en nakkefoldsscanning... men... jeg synes at jeg kan genkende dit billede fra en kommentar på "Tina Skov Andersen"s profil på facebook.

Hvor kender du henne fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

lululupo

ihhh hvor sjovt................ Så ved du at værelset skal males i jamaica farver..... skønt at alt var som det skulle, wiiii

Anmeld

5. februar 2010

LinLin

Mathildesmor skriver:

Er dit navn forresten Linda? 

Ja, undskyld hvis det er lidt malplaceret at spørge midt i en tråd om en nakkefoldsscanning... men... jeg synes at jeg kan genkende dit billede fra en kommentar på "Tina Skov Andersen"s profil på facebook.

Hvor kender du henne fra?

Hej - ja det gør jeg! Jeg arbejder sammen med hende - når hun altså ikke er på barsel ;-)

Hvor kender du hende fra?

Anmeld

6. februar 2010

Bavianis

Zette skriver:

Så skriv lige til mig om du synes de er ligeså fantastiske som jeg!

De er MEGET lækre! Jeg har dog et lille problem. Jeg bløder jo meget, og bruger derfor bind - og de har ikke nemt ved at hænge ved det meget elastiske stof. Men ellers er de bare en drøm! Super bløde og gnaver ikke. Gregers kommentar:

"Ja, du køber dem jo ike for at være fræk" Haha!

Men de er super!

Anmeld

6. februar 2010

Bavianis

Mor til David skriver:

Uh hvor jeg glæder mig til det er min tur!

Skønt med "gode" tal

Ja, det er meget betryggende! Dog er jeg fortsat i højrisikogruppen ift abort, da jeg bløder meget, men scanningen hjælper meget.

Lægen siger dog at det både er godt og skidt at se babyen - da man identificerer sig meget emd den når man ser den. Det gør det hårdere hvis det forfærdelige skulle ske... Men jeg ville nu ikke have været det foruden:-)

Anmeld

6. februar 2010

Liljesilas

Tillykke, det er jeg super glad for at høre, efter alt det blødning. Du må være meget lettet og glad

Haha sjovt, det bliver en rigtig cool person

Anmeld

6. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mor til David skriver:

Hej - ja det gør jeg! Jeg arbejder sammen med hende - når hun altså ikke er på barsel ;-)

Hvor kender du hende fra?

Nå for pokker - verden er da ikke ret stor

Jamen jeg har kendt hendes kæreste Thomas i mange år, og det er der igennem, at jeg også kender Tina.

Anmeld

6. februar 2010

LinLin

Mathildesmor skriver:

Nå for pokker - verden er da ikke ret stor

Jamen jeg har kendt hendes kæreste Thomas i mange år, og det er der igennem, at jeg også kender Tina.

Ej hvor sjovt! Vi har arbejdet sammen siden 1. oktober 2008...

small small world

Anmeld

6. februar 2010

LinLin

Bavianis skriver:

Ja, det er meget betryggende! Dog er jeg fortsat i højrisikogruppen ift abort, da jeg bløder meget, men scanningen hjælper meget.

Lægen siger dog at det både er godt og skidt at se babyen - da man identificerer sig meget emd den når man ser den. Det gør det hårdere hvis det forfærdelige skulle ske... Men jeg ville nu ikke have været det foruden:-)

Jeg vil også gerne se min, selvom det jo ikke betyder alt går godt... Men der er jo endnu flere bekymringer når de er belvet født Fortsat held og lykke!

Anmeld

6. februar 2010

smokin

Bavianis skriver:

De er MEGET lækre! Jeg har dog et lille problem. Jeg bløder jo meget, og bruger derfor bind - og de har ikke nemt ved at hænge ved det meget elastiske stof. Men ellers er de bare en drøm! Super bløde og gnaver ikke. Gregers kommentar:

"Ja, du køber dem jo ike for at være fræk" Haha!

Men de er super!

Ja det er lidt et problem at få bind til at hænge fast kan jeg tænke mig. Det er da også irriterende at du bløder  det stopper snart krydser jeg fingre for. :-)

Men de er fantastiske, men nej man er ikke skide lækker i dem. Jeg kan ikke have andet på efterhånden, så jeg lukker øjnene når jeg går forbi spejlet haha.. og Nicolai - ja han må leve med det ;-)

Kærlig hilsen
Zette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.