En fødsel som sent fra himlen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.671 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

louise8723

Så er det endelig blevet min tur til at fortælle min FB.

Onsdag d. 3/2 startede mine veer kl 8 om morgenen.. i starten var jeg lidt usikker men da de blev ved med at komme måtte det jo være det.

kæresten var li kommet hjem fra nattearbejde så sendte ham i seng og prøvede selv at slappe lidt af. Regnede jo med at der ville gå laaang tid før at det endelig var "nu".

Kl 10 ringede jeg til Herlev fødegang for at hører hvordan og hvorledes da jeg jo er førstegangs. Fik at vide at jeg bare skulle komme når jeg ikke kunne holde det ud længere.

kl 12 måtte jeg hive manden ud af sengen.. nu skulle vi altså afsted for nøørj det gjorde ondt. på Vej ud i bilen ringer jeg til FG for at sige at vi kommer.. men pga for lidt plads blev vi omvisiteret til Hillerød, hvilket ikke lige var det fedeste da vi som sagt lige er flyttet i hus 12 km udenfor roskilde.

Nå men tjuhej det gik og vi nåede til hillerød og kom på stuen kl 13. der blev jeg så tjekket og havde allerede åbnet mig 4cm. Jordemoderen fortalte mig lidt om de forskellige smertelindringer og vi blev enige om at jeg skulle have en Epi. men hun ville vente lidt da hun ikk mente jeg var så langt henne i fødslen og den derfor kunne stoppe mine veer..

efter kort tid mærkede hun så på mig igen og denne gang var jeg 7 cm åben så der blev sendt bud efter ham lægen der skulle lægge min Epidural. jeg nåede lige at få den lagt så gik vandet.. havde presseveer i 25 min og kl 15.15 blev elias født.. med den ene arm foran hovedet.. som en lille supermand heh. og skulle kun have et par enkelte sting.

og nu sidder vi så herhjemme og hygger med lilleprinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

tristansmor

ihh rigtig mange gange tillykke!  og tak fordi jeg måtte læse med!

Anmeld

4. februar 2010

Kruse90

tilykke med ham
lyder som en dejlig fødsel
Du har da fået lov til at komme hjem tidligt, af du er første gangs fødende
??

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Orv hvor en lækker fødselsberetning - den varmer mig arme førstegangsfødende!

Stort tillykke med den lille fyr!!!!

Anmeld

4. februar 2010

louise8723

Kruse90 skriver:

tilykke med ham
lyder som en dejlig fødsel
Du har da fået lov til at komme hjem tidligt, af du er første gangs fødende
??

jo men alt er som det skulle være.. så vi måtte bare tage hjem når vi havde lyst

Anmeld

4. februar 2010

Kruse90

louise2730 skriver:

jo men alt er som det skulle være.. så vi måtte bare tage hjem når vi havde lyst

dejligt
Ønsker at den dag jeg skal føde, at min fødsel bliver ligesom din.
Det må være fantatisk

meen pyyh gør det ikke skdie ondt

Anmeld

4. februar 2010

9510

Tillykke med ham

Anmeld

4. februar 2010

siw84

stort tillykke med den lille og super lækkert at høre om sådan en fødsel når man snart selv skal igennem det

knus siw 36+5

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

Stort tillykke 

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Tillykke med supermanden Det lyder til det gik forholdsvis hurtig og en dejlig fødsel du har bag dig

Hvor stor var dejlige Elias?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.