Fuck hvor er nogen folk bare uintelligente...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

BK

ja undskyld mig mit udtryk...

Vores bil skulle jo fragtes på værksted i dag, for servostyringen er røget og den styre åbenbart vores batteri...

De har så hentet bilen fra Dansk Autohjælp, for ca en time siden... også helt fint... Så for 5 min siden ringer spaden om vi havde en ekstra Nøgle for han var vist nok komme til at smide Vores Nøgle væk... Ja undskyld jeg spørger, men hvordan fanden kan man det...

Nå men nu er er han på vej ned til Ford for at finde ud af hvad de kunne gøre.

Sådan en klaphat...

Betina - pt godt gal i skralden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

ka li ja

ja fuck da hvor et fjols!!!! og vis det er min den gamle, så var der da kun en nøgle. sikke da en tåbe. kan sgu godt forstå du mugger!!!

udover servoen, kører den så stadig godt?

Anmeld

4. februar 2010

Louise mortil4

ahh sådan en spade, hvordan f... kommer man til at smidde sådan en væk når man skal køre bilen fra a - b på laden af en anden. Sådan en nøgle koster bare kassen (ihvertfald til vores) det er sgu sure penge, men det må DA vel betal eftersom det er deres folk der er skyld i det.

Anmeld

5. februar 2010

BK

ka li ja skriver:

ja fuck da hvor et fjols!!!! og vis det er min den gamle, så var der da kun en nøgle. sikke da en tåbe. kan sgu godt forstå du mugger!!!

udover servoen, kører den så stadig godt?

Den har fået skiftet en bærekugle (tror jeg den hed), men ellers kører den upåklageligt...

Kan fortælle at det hele endte med at bilen blev fragtet til Ford, som fik besked på at lave en nøgle til den, og så bliver den sendt tilbage til mit værksted som skal lave bilen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.