babyalarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

FruEllingsen

hvilken babyalarm har du????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

FruEllingsen

lige et ekstra spørgsmål.

hvorfor valgte i lige præcis den babyalarm

Anmeld

4. februar 2010

iln

Jeg har en Phillips avent og grunden til jeg valgte den er at det er digitalt signal. Dvs. at andre babyalarmer ikke går i den. Eksempelvis når mødregruppen er på besøg har de fire andre Super Nova og de skal indstille deres på forskellige kanaler, så børnene ikke går i forskelllige (dette gør de dog stadig + analogsignal kan give støj på senderen).

Udover har min temperaturmåler, kan spille musik, natlampe i den enhed der står i barnevognen, talk-funktion. Talkfunktionen bruger jeg ikke, men de andre er super dejlige at have. Lige nu vil han fx ikke sove så har sat musik på til ham, så nu er der endelig stille.

Anmeld

4. februar 2010

susan82

Vi er endt med Super Nova, og er bare super glad for dem. Vi har nu brugt dem til begge vores børn.

Vi har prøvet flere forskellige, da vi startede med den dyre model fra Padwico (babysam) som vi blev anbefalet. Den kom efter et par dage til at skratte så vi ikke kunne hører barnet. fik den byttet til ny 2 gange og 3 gang fik vi en anden. Det var Philips Avent, og det var ikke smart når de gerne ville sove ude, da den brugte 8 batterier på 1 døgn. De er primært lavet til indendørs brug (har dem på værelserne og her er de super).

Fik så Super Nova, og kan varmest anbefale dem. Jeg har aldrig døjet med at der er andre som er gået i dem. selv ikke i mødregruppen. Vi havde sat dem på forskellige kanaler, så inden problemer selv om vi bor i et børne kvarter.

Anmeld

4. februar 2010

iln

susan82 skriver:

Vi er endt med Super Nova, og er bare super glad for dem. Vi har nu brugt dem til begge vores børn.

Vi har prøvet flere forskellige, da vi startede med den dyre model fra Padwico (babysam) som vi blev anbefalet. Den kom efter et par dage til at skratte så vi ikke kunne hører barnet. fik den byttet til ny 2 gange og 3 gang fik vi en anden. Det var Philips Avent, og det var ikke smart når de gerne ville sove ude, da den brugte 8 batterier på 1 døgn. De er primært lavet til indendørs brug (har dem på værelserne og her er de super).

Fik så Super Nova, og kan varmest anbefale dem. Jeg har aldrig døjet med at der er andre som er gået i dem. selv ikke i mødregruppen. Vi havde sat dem på forskellige kanaler, så inden problemer selv om vi bor i et børne kvarter.

Hold da op... brugte jeres 8 batterier på en dag? Her bruger vi 4 batterier på 2 mdr.

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Vi bruger også super Nova Alarmerne og de er bare lækre. vi brugte dem i barnevognen ikke indefor.

kan klart anbefales

Anmeld

4. februar 2010

3drenge

Fandt en i LIDL til 200kr den har fungeret udmærket, bruger den kun i barnevognen udenfor. Eneste ulempe er, at den ikke lyser eller indikerer at batterierne skal skiftes

Anmeld

4. februar 2010

9510

Vi har en phillips, aner ikke hvad den hedder mere, men den er super god,, fik den i barselsgave ,,

Anmeld

4. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

3drenge skriver:

Fandt en i LIDL til 200kr den har fungeret udmærket, bruger den kun i barnevognen udenfor. Eneste ulempe er, at den ikke lyser eller indikerer at batterierne skal skiftes

det sådan en man ku' få i blå/ lyserød ikk? Sådan en har jeg -den er god. den har ikke alt det der fine ekstra udstyr, men den gir lyd fra sig når baby/barnet græder eller begynder at pusle rundt....

Anmeld

4. februar 2010

3drenge

Astrids-mor skriver:

det sådan en man ku' få i blå/ lyserød ikk? Sådan en har jeg -den er god. den har ikke alt det der fine ekstra udstyr, men den gir lyd fra sig når baby/barnet græder eller begynder at pusle rundt....

Jo det er den kan ikke finde ud af halvdelen af det de dyre kan alligevel, så denne her er fin nok. Skal helst bare ha sådan en man tænder og slukker og så er det det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.