Cassandra 1½ år. Utroligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

lion

Det er så utroligt hvor hurtig tiden går. Jeg synes lige jeg var gravid med min kære datter og gik og trippede fordi hun valgte at komme ud 14 dage efter termin. I går blev hun 1½ år, mand 1½ år hun er snart ikk min kære lille og søde baby Cassandra længere, nu er hun en søde lille pige med krudt i numsen.

Hun er en rigtig lille ballademager, jeg tror også hun glæder sig helt vildt til at blive storesøster, nu hvor der ikk er mere end 15 dage til min termin.

Der er vildt mange ting Cassandra gør der er sødt, men jeg elsker når hun lige pludselig vil give mig et kys eller et stort kram, flere gange. det er sjovt at se hvordan hun lærer og hvad hun lærer, at en eller anden grund har en sød pige nede i vuggestuen lært min datter at sige Pernille(en pædagog på stuen) Nilla. Det er så tydeligt at det er hende hun kalder på. For hvis jeg sidder herhjemme og siger Pernille, siger Cassandra nilla, ja selv midt på gaden på vej til vuggestuen, men Cassandra elsker også Pernille.

Jeg fik taget lidt billeder i går af Cassandra og et par billeder fra hendes fars fødselsdag d. 15 jan.

På de 4 første billeder spiser hun tomatsuppe, sammen med sin mor.

På billedet 5-8 startede hun med at lege, men så , hørte hun hundene i fjernsynet.

Billeder 9-11 skulle hun lige lege med vores vaskepose.

Billedet 12: stort kram til mor her.

Billedet 13: Min nevø Patrick på 22mdr kørte rundt på Cassandras scouter med hende bagpå i lang tid.

Billeder14 -15: leger med Onkel Claus og fætter Patrick.

Billedet 16: Hygger sammen med fætter og moster.

Billeder 17-19: Yngligs beskæftigelse, lege med sit tøj og prøve at tage det på.

Jeg håber I alle får en rigtig god dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Vinker

Hun er og blir en dejlig pige - TILLYKKE med det 1½ år

Anmeld

5. februar 2010

Vingummien

Min lille øjesten Tillykke med de 1½ år. Glæder os til at se dig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.