Hindeløsning før termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

MissMikkelsen

Er der nogle af jer skønne kvinder der som førstegangsfødende fik foretaget en hindeløsning før terminen?

Jeg har mange smerter i bækkenet og så sagde min veninde at hun synes jeg skulle spørge om der var mulighed for at få en hindeløsning for at se om det kunne sætte lidt skub i det hele.....

Men som sagt... er der nogen der har erfaringer med hindeløsninger før termin som 1. gangsfødende

Knus

Kirstine - 37+6 og træt af smerter og panodil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Mumto3

Først og fremmeste vil jeg sige: PAS PÅ DIT BÆKKEN!!!! Der er en årsag til at du har smerter, måske har du bækkeløsning, og hvis du så tager panodil er det lidt lettere at komme til at gøre ting, der gør din bækkeløsningen endnu værre. -og husk så, ved ægte bækkenløsningen (og det ved jeg jo ikke om du har) kan du have smerter længe EFTER du har født. Det er en skrøne at det går over efter fødslen. Så jo mere du passer på dig selv nu, jo bedre har du det efter .

Har du talt med din JM eller læge om hvor mange panodil du må tage og hvor længe? (her tænker jeg , hvis du over en længere periode har tage panodel. Selvom det så er små mængder, så betyder det en del for sådan et forster. De kan jo godt blive afhængige af det (ligsom med alle mulige andre stoffer).

Nå, men det var slet ikke det du spurgte om. Ja, jeg har fået masser af hindeløsninger (5 måske) og ingen af dem satte min fødsel igang. Men det virker for nogen.

Anmeld

4. februar 2010

MissMikkelsen

det er lige netop af hensyn til mit bækken jeg gerne vil have der snart sker noget. Jeg tager kun panodiler for at få lettet smerterne så meget jeg kan finde lidt ro til at sove (læs: 2 panodiler tager smerterne så meget jeg ikke skal græde mig selv i søvn)

Da jeg var hos JM sidste gjorde jeg hende opmærksom på at jeg faktisk havde ret ondt men hun sagde at jeg jo også stadig arbejdede og derfor måske ikke gav ryggen nok ro. Jeg skulle være bedre til at få slappet af og ja ellers så hørte en øm ryg jo med til graviditetens afslutning. (Det var en vikar for min JM der kom med den udmelding)

Jeg tager ikke panodiler for at kunne gøre ting for hvis det gør mere ondt når jeg gør en ting må kæresten gøre det for vil ikke risikere at ødelægge ryggen (mere)

Det skal måske lige siges at jeg tidligere har haft nogle skade i min ryg som gør at jeg måske også er lidt mere urolig for at der sker mere med den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.