Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Anonym trådstarter

Skal man blive i sit job og bide i det sure æble, og håbe på ens øverste leder værdsætter det man gør, så man kommer "med videre"? Det sure æble = kolleger som ikke knokler på samme måde + der er hele tiden faktorer som stresser + fremtiden er usikker uanset hvor meget man klør på og uanset hvor fleksibel man er.

Eller skulle man finde et andet job, i en anden organisation? Og måske dermed skyde sin drøm i sænk, om at komme med videre under samme leder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

BK

Puha den er svær...

Men umiddelbart ville jeg ikke blive, for som jeg kan forstå det, så er det ikke sikkert din chef værdsætter det du gør, og så stresser det dig... Dine kollegaer arbejder heller lige så hårdt som dig, hvilket sikkert er et irritations moment, og giver dårlig arbejdsglæde...

Så nej jeg ville nok vælge at prøve om jeg kan finde noget andet...

Anmeld

4. februar 2010

Hyner

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dig korrekt... Du elsker dit job?? Men er træt af dine kollegaer??

Selvom chefen ikke siger noget eller giver dig et klap på skulderen er det jo ikke ensbetydende med h*n ikke værdsætter dit arbejde...  Der er rigtig mange chefer som ikke roser deres stab, incl min egen. Derimod har jeg selv spurgt et par gange om han er tilfreds..

Henriette -ikke til meget hjælp

Anmeld

4. februar 2010

Anja

Tror det kommer an på tidsperspektivet, hvad jeg ville gøre.

Hvis jeg forstår dig korrekt, så ønsker du at følge din chef videre på et tidspunkt til et andet job, det må vel være noget I har talt om/aftalt. Hvis det ikke har lange udsigter og du stoler på chefen og dennes intetioner, ville jeg blive.

Hvis det har lange udsigter ville jeg søge andet job.

Anmeld

4. februar 2010

Monica

Anja skriver:

Tror det kommer an på tidsperspektivet, hvad jeg ville gøre.

Hvis jeg forstår dig korrekt, så ønsker du at følge din chef videre på et tidspunkt til et andet job, det må vel være noget I har talt om/aftalt. Hvis det ikke har lange udsigter og du stoler på chefen og dennes intetioner, ville jeg blive.

Hvis det har lange udsigter ville jeg søge andet job.

Ja, jeg er ening med Anja. Er det onden for an overskuelig fremtid, så hold ud, men ellers så søg noget andet... Det er ikke sikkert at det er dårligere det nye sted...

Moni

Anmeld

4. februar 2010

Loggidut

man skal fælge sit hjerte...og det er sagt fra en som ikke selv kan finde ud af det...åbenbart!

Anmeld

4. februar 2010

Anonym trådstarter

Tak for Jeres svar. Jeg går i tænkeboks. Ser de næste par uger an, derefter vil jeg tage endelig stilling til hvad der skal ske. Er der ikke sket en mærkbar forandring i stressniveau + humør indenfor et par uger, vil jeg søge noget andet.

Tak for svar damis.

Anmeld

5. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg går lige og tænker lidt.

Jeg går jo på et kursus nu. 1 gang om måneden.

Skulle man presse citronen lidt, og bede om endnu et kursus, som jeg ved finder sted her i foråret?

(Det vil jo være svært at finde nye folk til min stilling, hvis jeg smuttede, så ét eller andet sted ville jeg jo mene at de ville bevilge mit dette kursus, for at få mig til at blive?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.